کد خبر: 1233698
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹
مهلت یک ماهه شهردار فردیس به مدیران
شهردار فردیس در مهلتی یک ماهه تا ۲۰ تیرماه، از مدیران شهرداری تحول در رویکرد و ارتقای عملکرد هر مجموعه را خواستار شد و گفت: ملاک سنجش مدیران ارتقای عملکرد آنهاست و مدیرانی که عملکرد ضعیفی داشته باشند، جایی در شهرداری ندارند.

محمدرضا احمدی نژاد در نشست شورای برنامه ریزی شهرداری فردیس بر لزوم توجه مدیران در تحقق برنامه‌های شهرداری تاکید و اظهار کرد: سال ۱۴۰۳، کار سختی در پیش داریم و هر کس می خواهد بماند باید تلاشش را برای بهبود عملکرد مجموعه افزایش دهد. موفقیت نسبی شهرداری در سال گذشته باید پیش رونده و افزایشی باشد.‌

وی ضمن درخواست از مدیران شهرداری خواست برای پرهیز از حاشیه‌ها، خاطر نشان کرد: هیچ‌ حاشیه ای نباید در روند اجرای وظایف تاثیر بگذارد.حیثیت مدیریت شهری به نتیجه کار وابسته است. عملکرد شهرداری برآیند کار تیمی است و همه واحدها باید در جهت انجام وظایف، تحقق برنامه ها و بهبود عملکرد مجموعه تلاش کنند.

احمدی نژاد گفت: تمامی مدیران و معاونت ها موظفند تا ۲۰ تیرماه نسبت به ارتقای عملکرد مجموعه تلاش کنند. ما با هیچکس عقد اخوت نداریم. برای ماندگاری مدیران در مجموعه، کارایی و عملکرد آنها در نظر گرفته می شود. در صورتی که نتیجه عملکرد رضایتبخش نباشد، ناچار به تغییر مدیران هستیم. این تهدید نیست، بلکه هشداری برای ایجاد تحول در جهت بهبود عملکرد مجموعه است. کار باید در چارچوب وظایف انجام شود نه فقط بر اساس سفارش.

وی در بخش دیگری از سخنانش تقاطع غیر همسطح شهید کچویی را مهمترین پروژه مدیریت شهری فردیس در طول دو دوره شورای اسلامی شهر دانست و افزود: پروژه فوق آبروی این شهر است و باید در اسرع وقت نسبت به تملکات آن اقدام و زمینه اجرای پروژه فراهم شود.

شهردار فردیس گفت: ما دست بیعت به سمت مدیران دراز کرده‌ایم و جز اجرای وظیفه چیز دیگری نمی خواهیم.‌ تا ۲۰ تیرماه این بیعت پایدار است. در صورت عدم تحول و تغییر در عملکرد با مدیران ضعیف خداحافظی می کنیم.

وی در ادامه بر لزوم انجام تعهدات و وعده ها توسط مدیران تاکید و خاطر نشان کرد: تحویل نردبان آتش‌نشانی باید تا قبل از تیرماه پیگیری و انجام شود. وعده ای که در مورد تکمیل پارک اتحاد داده شده، در اسرع وقت باید محقق شود.

احمدی نژاد تاکید کرد: اتوماسیون اداری باید به سرعت انجام و در مدیریت زیباسازی باید تحول ایجاد شود.‌ حالا فصل کار عمرانی است معاونت عمران باید پروژه ها را به سرعت پیش ببرد. در پروژه ساماندهی پیاده روهای بلوار شهدا پیمانکار موظف است ایرادات را رفع کند، در غیر این صورت نباید مبلغی به پیمانکار پرداخت شود.

برچسب ها: البرز ، کرج ، فردیس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار