کد خبر: 1203543
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
شاخه نظامی جنبش حماس می‌گوید که امروز در درگیری با نظامیان صهیونیست، موفق شده است چهل نفر از آنان را در محور‌های مختلف شهر غزه از پای درآورد.

جوان آنلاین: گردان‌های القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- خبر داد که نیرو‌های مقاومت، موفق شدند ۴۰ نظامی رژیم صهیونیستی را در محور‌های مختلف شهر غزه از پای درآورند.

به گزارش مهر، القسام با اشاره به اینکه ده‌ها نظامی صهیونیست هم زخمی شدند، تأکید کرد، نیرو‌های اسرائیلی با خمپاره‌های ضد نفر و درگیری مستقیم کشته شدند و برخی از ساختمان‌هایی که در آن حضور داشتند نیز پس از بمب‌گذاری، منهدم شد.

گردان‌های القسام ساعتی پیش نیز خبر داد که نیرو‌های مقاومت، یک تانک مرکاوا متعلق به رژیم صهیونیستی را در منطقه «الزنه» واقع در شرق خانیونس هدف قرار دادند.

القسام می‌گوید که این حمله با راکت «یاسین-۱۰۵» صورت گرفت و پس از آن، چهار نظامی اسرائیلی را که در اطراف تانک بودند، از پای درآوردند.

این گروه مقاومت، همچنین ظهر امروز یکشنبه، از حمله به خودرو‌های زرهی اسرائیلی و کشته شدن چند نظامی صهیونیست خبر داد.

شاخه نظامی حماس در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: رزمندگان مقاومت توانسته‌اند ۱۰ نظامی را از فاصله صفر در منطقه «الفالوجا» در شمال نوار غزه از پا درآورند.

القسام همچنین اعلام کرد توانسته ۲ خودروی زرهی اسرائیلی را در منطقه «جبالیا» در شمال نوار غزه با راکت «یاسین ۱۰۵» و همچنین یک تانک اسرائیلی را در منطقه «تل الزعتر» در شمال غزه هدف قرار دهد.

مقاومت فلسطین همچنین ظهر امروز اعلام کرد گروهی از نظامیان اسرائیلی را در که در غرب اردوگاه جبالیا مستقر شده بودند و همچنین گروهی دیگر را که در شمال جبالیا مستقر بوده‌اند، هدف حمله قرار داده است.

کتائب القسام در عین حال اعلام کرد که تک‌تیراندازیان مقاومت یک نظامی اسرائیلی را در منطقه الفالوجا شکار کرده‌اند.

گروه‌های مقاومت تاکید دارند که ارتش رژیم اسرائیل آمار واقعی تلفات خود را اعلام نمی‌کند و تلفات اعلامی شمار واقعی کشته‌شدگان اسرائیلی نیستند.

مقاومت فلسطین تاکنون در بیانیه‌های متعدد از کشته شدن ده‌ها و جراحت بیش از ۱۰۰ نظامی اسرائیلی در نبرد زمینی در نوار غزه خبر داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار