کد خبر: 1225178
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹
رهبر نهضت اسلامی نیجریه گفت: وقتی که شنیدم ایران حمله اسرائیل به کنسولگری‌خود در سوریه را تلافی کرده‌است، بسیار خوشحال شدم و از خوشحالی اشک ریختم.

 جوان آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه در دیدار مسئولان نهادهای مذهبی و فعالان اجتماعی نیجریه، با اشاره به عملیات «وعده صادق» بیان داشت: حمله ایران به اسرائیل باعث ایجاد امید در قلب مستضعفان جهان در سراسر جهان با هر عقیده‌ای شد.

وی با تاکید بر اینکه حمله سپاه پاسداران به اسرائیل باعث بازدارندگی این رژیم از جنایات بیشتر می‌شود، افزود: پیام این حمله این بود که اگر این رژیم تاکنون ما را تهدید می‌کرد زمان آن فرا رسیده است که تهدید ما را بچشند.

رهبر نهضت اسلامی نیجریه اضافه کرد: توهم شکست‌ناپذیری اسرائیل که در اذهان برخی رسوخ کرده بود با حمله ایران به این رژیم از هم گسسته شد و نشان داد آنچه پنداشته می‌شد خواب و خیالی بیش نبوده‌است.

وی ادامه داد: قبلا وقتی که می‌شنیدم کسی از خوشحالی گریه کرده است خیلی تعجب می‌کردم، اما وقتی که شنیدم ایران حمله اسرائیل به کنسولگری‌اش در سوریه را تلافی کرده است، بسیار خوشحال شدم و از خوشحالی اشک ریختم.

شایان ذکر است در این دیدار که به صورت سالانه انجام می‌پذیرد درباره اتفاقات یک سال گذشته گفت‌وگو می‌شود و بر اساس آن، خط مشی حرکت اسلامی در سال آینده ترسیم می‌گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار