کد خبر: 1227331
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه آخرین آمار از تجاوز ۲۱۰ روزه اسرائیل به غزه را منتشر کرد و گفت که در جریان این حملات، ۴۴ هزار و ۶۲۲ نفر شهید و مفقود شده‌اند و از این تعداد، ۱۴ هزار و ۹۴۴ نفر کودک و ۹ هزار و ۸۴۹ نفر هم زن بوده‌اند.

جوان آنلاین: دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه امروز جمعه آخرین آمار از تلفات و خسارات ناشی از ۲۱۰ روز تجاوز همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به این منطقه منتشر کرد.

به گزارش فارس، در جریان این حملات، اسرائیل، سه هزار و ۷۰ کشتار مرتکب شده است که در پی آن، ۴۴ هزار و ۶۲۲ نفر شهید و مفقود شده‌اند و از این تعداد، ۱۴ هزار و ۹۴۴ نفر کودک و ۹ هزار و ۸۴۹ نفر هم زن بوده‌اند. ارتش اسرائیل در داخل بیمارستانها، شش گور جمعی حفر کرده بود که از این گورها، ۴۷۱ جنازه بیرون کشیده شد.

دفتر حماس با اشاره به اینکه ۷۷ هزار و ۸۶۷ نفر در حملات اسرائیل زخمی شده‌اند، ادامه داد: در حال حاضر، ۱۷ هزار کودک فلسطینی، بدون پدر و مادر یا یکی از والدین خود زندگی می‌کنند.

بر اساس این بیانیه، ۱۱ هزار زخمی، نیازمند سفر به خارج از فلسطین و انجام عمل جراحی هستند و ۱۰ هزار بیمار سرطانی هم در آستانه مرگ قرار دارند. ارتش اسرائیل با ریختن ۷۵ هزار تُن ماده منفجره، ۸۶ هزار منزل مسکونی مردم غزه را به صورت کامل و ۲۹۴ هزار منزل دیگر را به صورت جزئی منهدم کرده است.

در ادامه حمایت‌های صنعا از مردم فلسطین، به ویژه غزه، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز جمعه تأکید کرد که صنعا تحولات مربوط به حملات اسرائیل و آمریکا به غزه و آماده شدن آنان برای عملیات نظامی در منطقه رفح را پیگیری می‌کندوی با بیان اینکه یمن چهارمین مرحله از عملیات‌های خود را که در راستای حمایت از ملت فلسطین است، آغاز می‌کند، گفت: ما آغاز مرحله حمله به همه کشتی‌هایی را اعلام می‌کنیم که ناقض تصمیم [یمن]برای ممنوعیت عبور کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی است که عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند.

سریع با اشاره به اینکه دامنه حملات یمن از دریای مدیترانه تا هر نقطه‌ای خواهد بود که دست این کشور به این کشتی‌ها برسد، خاطر نشان کرد: اگر اسرائیل عملیات نظامی را در رفح آغاز کند، تمامی کشتی‌های متعلق به شرکت‌هایی را مجازات خواهیم کرد که وارد بنادر فلسطین اشغالی می‌شوند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
0
0
فشار بر حماس در مذاکرات هم خط قرمز مقاومت است.
رسمیت شناختن فلسطین . خروج از کرانه باختری و غزه . و حق ارتباط با خارج و تجارت و سیاست خارجی و داشتن نیروی نظامی و .... برای فلسطین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار