کد خبر: 1200686
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان:
حجت الاسلام غلامی با تاکیر بر ضرورت بیین ارزش های والای انقلاب در جامعه گفت: در این راستا باید از تمامی ظرفیت های هنری، فرهنگی و اجتماعی استفاده شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت فعالیت در عرصه فرهنگی گفت: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی وظایف سنگینی را در عصر حاضر به دوش می کشد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان با اشاره به تلاش دشمن در عرصه جنگ نرم و جنگ ترکیبی افزود: با تقویت فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای باید جلوی توطئه های دشمن در این عرصه گرفته شود.

وی ادامه داد: دشمن با هدف قرار دادن کانون خانواده ها به دنبال کم رنگ کردن ارزش ها و ضربه به فرهنگ دینی جامعه است.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: باید از تمام‌ ظرفیت های هنری، فرهنگی و اجتماعی برای تبیین ارزش های والای انقلاب اسلامی استفاده شود.

اعظم روانشاد در ادامه این دیدار بیان کرد:  تقویت برنامه های فرهنگی به هم افزایی بیشتر بین دستگاه های فرهنگی استان نیاز دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: این اداره کل همچون گذشته آماده نقش آفرینی در اجرای مراسم و مناسبت های انقلابی خواهد بود و از تمام ظرفیت ها در جهت ارتقای فرهنگ دینی جامعه استفاده می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار