کد خبر: 1199520
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به تشکیل شورای امربه معروف و نهی از منکر برای نظارت بر بیمارستان های استان گفت: تشکیل این شورا برای ترویج ارزش ها و کاهش منکرات در جامعه و نقش آفرینی دستگ

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، ظهر امروز در دیدار با کارکنان بیمارستان تامین اجتماعی لرستان با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر ریشه در فطرت، آیات روایات و عقل و اندیشه بشری دارد، گفت: عمل به این دو فریضه واجبو آثار و برکات اقتصادی و اجتماعی و معنوی فراوانی در پی دارد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: امربه معروف در تذکر لسانی باید همراه با نیت الهی باشد و پاداش الهی را نیز به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مساله عفاف و حجاب در برخی نقاط شهری کمرنگ شده است، تاکید کرد: این مساله نباید در بیمارستان ها، مراکز درمانی، دولتی و حاکمیتی اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: هیچ توجیهی برای شخصی که در نظام جمهوری اسلامی مشغول خدمت است وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برای برقراری عدالت اجتماعی قبل از آن باید نظارت همگانی باشد، گفت: در این راستا ابتدا باید از خودمان و خانواده خویش شروع کنیم.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: سلامت یک فرد جدای از سلامت جامعه نیست و توجه به فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر لازمه حفظ سلامت جامعه است.

وی به راه اندازی شورای امربه معروف و نهی از منکر در دستگاه های حاکمیتی اشاره و بیان کرد: هدف ما در احیای فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر ترویج ارزش های دینی و کاهش منکرات است.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار