کد خبر: 1199081
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
با همکاری ستاد و حوزه های علمیه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛
حجت الاسلام مهدوی نیا از برگزاری مسابقه کتابخوانی استانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی ازمنکر» خبر داد و گفت: این مسابقه با همکاری ستاد لرستان و مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، در جمع خبرنگاران با اشاره به پتانسیل بالای مدارس علمیه لرستان اظهارداشت: در جلسه هماهنگی نهاد های حوزوی استان مصوب شد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی  مسابقه کتابخوانی دربین طلاب و خانواده های حوزوی۲۶ مدرسه علمیه برادران و خواهران برگزار شود.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان افزود: برنامه‌های متنوعی فرهنگی در ستاد امر به معروف  و نهی از منکر درحال اجرا است.

مهدوی نیا یکی از تجربیات موفق ستاد در چند سال گذشته برگزاری مسابقات «معجزه تذکر لسانی با همکاری اداره کتابخانه های لرستان»، «رازحجاب»، «کتابخوانی دستگاه های حاکمیتی»، «مسابقه کتابخوانی دانش آموزی در دوران کرونا در بستر شبکه شاد» می باشد که یکی از  حرکت های فرهنگی تاثیرگذار درلرستان رقم خورد.

وی با بیان مسابقه کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» دربین طلاب خواهر و برادر برگزار می شود، عنوان داشت: این مسابقه بصورت مجازی با اهدای جوایز ویژه برگزار خواهد شد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار