کد خبر: 1200851
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان:
حجت الاسلام پنام پژوهش را پایه و اساس حوزه علمیه خواند و گفت: رشد پژوهشی طلاب امری ضروری بوده و اساتید در این زمینه نقش بسزایی دارند.

به گزارش جوان از  لرستان، حجت الاسلام کامران پنام، در جلسه هم اندیشی با مدیر و اساتید مدرسه علمیه رضویه خرم آباد گفت: پژوهش پایه و اساس تحصیل طلاب در مدارس علمیه است.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با تاکید بر ضرورت رشد پژوهشی طلاب افزود: توجه به مباحث پژوهشی درسی طلاب مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: تقویت و ارتقای محتوایی نشریات و مجلات مدرسه ای نیازمند توجه بیشتر بوده و فعالیت های علمی طلاب پژوهش محور باشد.

حجت الاسلامپنام به تبیین ماموریت های کانون های علمی طلاب پرداخت و گفت: ثبت آثار اساتید در سامانه پژوهشگران از دیگر موضوعات مورد تاکید است.

وی با اشاره به برگزاری سالانه جشنواره علامه حلی خاطرنشان کرد: تبیین مباحث مربوط به شرکت طلاب  و اساتید در جشنواره علامه حلی ( ره) مورد تاکید است.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان عنوان کرد: برای درخشش بیشتر طلاب در جشنواره عللامه حلی باید مباحث مربوط به شرکت در این جشواره همواره مورد توجه و بررسی بیشتر طلاب و اساتید قرار گرفته شود.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار