کد خبر: 1185636
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: امت‌های اسلامی و عربی باید به دشمن صهیونیستی بفهمانند که آن‌ها هیچ حقی در قدس و مسجدالاقصی ندارند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، «طارق السلمی» روز یکشنبه افزود: از امت‌های اسلامی و عربی می‌خواهیم که با هر شیوه و ابزاری به اشغالگراان صهیونیستی بفهمانند که قدس یک موضوع عربی و اسلامی است و همه توافقنامه‌های امضا شده، هیچ حقی و سهمی از قدس به صهیونیست‌ها نمی‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم، وی اضافه کرد: قدس سرفصل و موضوع اصلی مبارزه با اشغالگران و انتفاضه‌ها و نبرد‌ها با دشمن صهیونیستی بوده و خواهد بود و انگیزه اصلی جوانان امت اسلامی در مبارزه بی پایان با اشغالگران است.

السلمی گفت: ملت فلسطین با مقاومت خود مانند گذشته در مقابل تلاش‌های اشغالگران برای هتک حرمت و اهانت به خادمان مسجدالاقصی عقب نشینی نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: فرزندان فلسطین در قدس و سراسر خاک فلسطین، اهداف و توطئه‌های بن گویر را به شکست می‌کشانند همانطور که پیشتر نیز همه توطئه‌ها را ناکام گذاشتند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفت: طنین اذان و حضور خادمان و نمازگزاران در مسجدالاقصی، قدرتمندتر از دهشت افکنی رژیم اشغالگران و شهرک نشین‌های آن است.

السلمی اضافه کرد: گردان‌های قدس امروز جوانان فلسطین و امت اسلامی را در نبرد میدانی و جنگ نرم و آگاهی بخشی تحت عنوان «فلسطین مساله اصلی امت اسلامی است» هدایت می‌کند.

وی افزود: گروه‌های مقاومت در فلسطین و خارج آن در حالی که به پایداری ملت فلسطین و شعله ور شدن مقاومت در مقابل اشغالگران امید بسته اند، هرگز در مقابل تجاوز‌ها دست بسته باقی نمی‌ماند و تاریخ این را ثابت کرده است.

صبح امروز شهرک نشینان صهیونیست در سایه حمایت ماموران امنیتی و نظامیان رژیم صهیونیستی به مناسبت روز موسوم به "روز اول سال عبری" به مسجد الاقصی یورش بردند.

پیش از این سخنگوی حماس در قدس اشغالی نسبت به هتک حرمت گسترده مسجد الاقصی توسط شهرک‌نشینان صهیونیست در اعیاد عبری هشدار داده و از فلسطینیان در کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی خواسته بود تا طی روز‌های آتی با حضور گسترده در مسجدالاقصی از این مسجد در مقابل یورش شهرک نشینان حمایت کنند.

پیش‌تر گروه‌های افراطی شهرک نشینان موسوم به هیکل برای حمله گسترده به مسجد الاقصی در ایام اعیاد سه گانه عبری که ۱۷ سپتامبر (امروز /۲۶ شهریور) آغاز شده و تا اواسط اکتبر ادامه دارد، فراخوان داده بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار