کد خبر: 623409
تعداد نظرات: ۱۵۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۸
رئيس‌جمهور در گزارش عملكرد 100 روزه خود از تغيير در نحوه پرداخت يارانه‌ها، ‌حذف برخي افراد از يارانه‌بگيران، كاهش تورم، شكوفايي در بخش كشاورزي و تخصيص دو بسته كالايي تا پايان سال براي كارمندان و اقشار آسيب‌پذير خبر داد.






رئيس‌جمهور در گزارش عملكرد 100 روزه خود از تغيير در نحوه پرداخت يارانه‌ها، ‌حذف برخي افراد از يارانه‌بگيران، كاهش تورم، شكوفايي در بخش كشاورزي و تخصيص دو بسته كالايي تا پايان سال براي كارمندان و اقشار آسيب‌پذير خبر داد.

به گزارش «جوان»، همان‌طور كه پيش‌بيني مي‌شد دكتر حسن روحاني بيش از آنكه به برنامه‌هاي آتي و برنامه‌هاي عملياتي دولت در 100 روز بپردازد، با تيغ تيز نقد به عملكرد دولت گذشته پرداخت.

دكتر حسن روحاني با اشاره به دلايل توقف حذف يارانه‌بگيران گفت: براي شناسايي دهك‌هاي بالا، دولت بايد به زندگي خصوصي آنها ورود پيدا مي‌كرد كه شايد براي يك طرح مفيد بود، اما از دست رفتن حس امنيت در درازمدت به ضرر مردم و اقتصاد بود.

رئيس‌جمهور در عين حال خاطرنشان كرد كه دولت در سال‌آينده روش پرداخت و تعداد يارانه‌بگيران را بازبيني خواهد كرد و گام دوم هدفمندي يارانه‌ها نيز از سال 93 اجرايي خواهد شد.

رئيس دولت يازدهم همچنين اگرچه شناسايي دهك‌هاي بالاي جمعيتي را درست ندانست، اما از تخصيص سبد كالايي براي اقشار آسيب‌پذير و دهك‌هاي پايين خبر داد.

بنابر اين گزارش، پيش‌بيني مي‌شود در سبد كالايي مذكور كالاهاي اساسي گنجانده شده و به احتمال قوي در 22 بهمن امسال و پايان سال به عنوان عيدانه تقديم مردم شود. دكتر روحاني همچنين در اين برنامه همان‌طور كه پيش‌بيني مي‌شد بخش زيادي از صحبت‌هاي اقتصادي‌اش را به عملكرد دولت قبلي اختصاص داد و از آن به عنوان ارثيه دولت قبل ياد كرد و گفت: دولتي كه پولدارترين دولت بوده، متأسفانه بدهكارترين دولت نيز بوده است.

وي خاطرنشان كرد: تا 12 مرداد دولت به سيستم بانكي 74 هزار ميليارد تومان،‌ به صندوق‌هاي تأمين‌اجتماعي و بازنشستگي 60 هزار ميليارد تومان، به پيمانكاران و بخش‌هاي مختلف خصوصي 55 هزار ميليارد تومان بدهكار بوده است.

وي همچنين تعهدات ناشي از سفر‌هاي استاني دولت نهم و دهم را 211 هزار ميليارد تومان عنوان كرد و گفت: از اين ميزان تعهدات فقط 32 درصد تحقق يافته و 68 درصد باقي‌مانده براي دولت‌هاي بعدي به ارث رسيده است كه اگر در سال‌هاي بعدي همان در‌آمدهاي نفتي محقق شود براي تعهدات استاني 16 سال ديگر خواهد كشيد.

وي با اشاره به اينكه گزارش 100 روزه به سه روش ارائه خواهد شد،‌ گفت: گزارش اول را من در اين برنامه ارائه كردم، اما گزارش دوم به صورت مكتوب ارائه مي‌شود و گزارش جزئي‌تر توسط وزرا و معاونين در رسانه‌هاي مختلف ارائه خواهد شد.

رئيس‌جمهور با اشاره به اينكه گزارش 100 روزه به طور منظم به مردم ارائه خواهد شد، گفت: دولت بايد در برابر مردم پاسخگو باشد،‌ زيرا دولت نيازمند همكاري و همراهي مردم است تا وظيفه سنگين اداره كشور را به مقصد برساند. وي تأكيد كرد: دولت مي‌خواهد مردم و دولت از نظر اطلاعات نزديك به هم باشند تا مردم از مشكلات و پيشرفت دولت با خبر شوند. وي در ادامه فوري‌ترين كاري را كه در اقتصاد انجام داده است، تأمين كالاهاي اساسي عنوان كرد و گفت: بر اساس گزارشي كه به دستم رسيد، وضعيت تأمين كالاهاي اساسي مناسب نبود و حتي ذخيره گندم يك استان تنها سه روز بود كه با مجموعه اقدامات ضربتي و حل مشكلات بين بانك مركزي و بخش خصوصي، مشكل ذخيره كالاهاي اساسي را حل كرديم. دكتر روحاني دومين مشكل اقتصادي‌اش را خالي بودن خزانه عنوان كرد و گفت: زماني كه دولت را تحويل گرفتيم، يك هزار و 280 ميليارد تومان موجودي داشت و تا پايان ماه مرداد 2 هزار و 870 ميليارد تومان پول داشتيم، در حالي كه بايد 7 هزار و 500 ميليارد تومان حقوق پرداخت مي‌كرديم.

رئيس دولت يازدهم گفت: يعني از بانك مركزي 4 هزار و 60 ميليارد تومان از استقراض كرديم.

وي با اشاره به كسري بودجه در سال 92 و عدم تصويب نهايي اصلاحيه بودجه از سوي مجلس گفت: در پنج ماه اول سال فقط 47 درصد منابع پيش‌بيني شده تأمين شد و ما مجبور به تعديل بودجه از 210 هزار ميليارد تومان به 171 هزار ميليارد تومان شديم.

وي با اشاره به اينكه در پنج سال اخير كشور شرايط ركود تورمي سال 91 را با تورم بالاي 30 درصد و رشد منفي 8/5 درصد تجربه نكرده، گفت: تلاش كرديم كه تورم را كاهش دهيم و تورم نقطه به نقطه از 43 درصد به 36 درصد كاهش يافت.

وي در پاسخ به مجري كه چگونه موفق به كاهش نرخ تورم شديد، به جاي پاسخ به اين سؤال به دلايل شكل‌گيري تورم در سال‌هاي گذشته و دولت نهم و دهم پرداخت و گفت: دولتي كه 750 ميليارد دلار درآمد نفتي و غيرنفتي داشته، اما 400 هزار ميليارد تومان پروژه‌هاي عمراني تعهد براي دولت‌هاي بعد ايجاد كرده است.

وي با اشاره به اينكه در پنج ماهه اول سال تنها 3 درصد بودجه عمراني تخصيص يافته است، گفت: رشد بي‌حساب نقدينگي و مسكن مهر عامل اصلي تورم است و تورم مدت‌ها باقي خواهد ماند.

وي در ادامه با تكرار نقش مسكن مهر در ايجاد تورم گفت: مسكن مهر بر اساس تعهدات دولت قبلي دنبال خواهد شد، اما نبايد تأمين منابع مسكن از جيب فقرا صورت گيرد.

رئيس‌جمهور در پاسخ به سؤال ديگر مجري مبني بر اينكه چگونه مي‌خواهيد تعهدات تورم‌زا مانند طرح هدفمندي يارانه‌ها و مسكن مهر را ادامه بدهيد كه خودتان مي‌گوييد عامل اصلي تورم است و در عين حال تورم را كنترل كنيد، گفت: هم‌اكنون رشد نقدينگي از ماهانه 2/2 درصد به 2/1 درصد كاهش يافته و ما بايد نقدينگي را كنترل كنيم و توليد را رونق و فضاي كسب و كار را بهبود بخشيم.

وي خاطرنشان كرد:‌طبق قانون بايد منابع يارانه‌ها از افزايش حامل‌هاي انرژي تأمين شود، اما اكنون بيش از نيمي از يارانه‌هاي نقدي از محل‌هاي ديگر تأمين مي‌شود.

وي با اشاره به انصراف دولت از حذف يارانه‌بگيران در امسال گفت: دولت در سال آينده حتماً شيوه پرداختي را تغيير خواهد داد و هم‌ دهك‌هاي پرداختي را تغيير خواهيم داد و هم مرحله دوم هدفمندي را اجرايي مي‌كنيم.

وي در ادامه با اشاره به گزارش وضع نامناسب دانش‌آموزان از سوي وزارت بهداشت و درمان گفت: از اول آذر توزيع شير رايگان را براي مدارس آغاز خواهيم كرد.

دكتر روحاني همچنين بدون اشاره به نقش دولت در بهبود معيشت به عنوان محوري‌ترين شعار تبليغاتي‌اش، اجراي برنامه‌هاي اساسي اقتصادي را به سال 93 موكول كرد و گفت: تكيه ما بر بخش خصوصي فعال است و سال آينده تورم را مهار خواهيم كرد و اميدواريم كه تورم در پايان سال 93 به 25 درصد كاهش يابد.

وي در ادامه به 35 تصميم براي تسهيل در حل مسائل اقتصادي كه شامل تسهيلات گمركي، پرداخت‌هاي بانكي و ال‌سي مي‌شود، اشاره كرد و گفت: همه موارد سي‌‌و‌پنج‌گانه محقق شده است و در بخش كشاورزي سال آينده بسيار بهتر از امسال خواهد بود.

وي همچنين حل مشكلات دارويي و كاهش قيمت داروهاي بيماران صعب‌العلاج را يكي از اقدامات دولت دانست و گفت: اميدوارم رشد منفي 8/5 درصدي تا پايان امسال به صفر برسد.

وي همچنين به كنترل قيمت‌ها در بخش نان، دارو و برخي كالاهاي ديگر اشاره كرد و گفت: دولت قبلي بايد واردات را بر اساس قانون بودجه با ارز 2 هزار و 400 توماني وارد مي‌كرد كه اين كار را نكرد و اين مسئوليت را بر دوش دولت يازدهم قرار داد و اگر قرار بود اين مصوبه اجرايي شود، قيمت‌ها با افزايش چشمگيري مواجه مي‌شد و برخي از قيمت‌ها با دخالت مستقيم اينجانب كنترل شد و برخي نيز با شيب ملايم افزايش قيمت داشت.

غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۵۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
18
15
با این مجری هایی که گذاشته بودن مشخص بود چه خبره

زمان آقای احمدی نژاد، مجری برنامه آقای حیدری بود، که با سوالاش سعی میکرد عملکرد دولت رو به چالش بکشه، و احمدی نژاد پاسخگو باشه

این چه جور مجریهایی بود که برای ایشون گذاشته بودند؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
حیدری به چالش میکشید حیدری که مینشست و فقط تشکر میکرد ضمنا 100 روز چالش نداره گزارش از وضعیت کشور داد
پسر مشهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
من کاری به حیدری ندارن اما این جور که 3 تا مجری باشه اونم بدون تسلط کافی هر از گاهی هم همه باهم می خواستن حرف بزنن... یه جورایی میشه گفت اصلا دیسیپلین نداشت! انتظارم چیز دیگه ای بود.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
البته منم موافقم مجری باید بدون ترس نظرات مخالفین و موافقین رو از رئیس جمهور بپرسه ولی انصاف داشته باشید هنوز 3 ماهه که روحانی ریاست رو تحویل گرفته ضمنا اولویت همه مردم اقتصاد هست و رفع تحریم با انتصاب و درو کردن مسولان دولت قبل کاری ندارند مردم هر چه صلاح میدانید بکنید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
مجری دفعه بعد باید مورد تایید کیهان باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه عزیز محمود [احمدي نژاد] رفت عقاید خرافی هم با اون رفت بروید بقیه عمرتون رو به توبه بگذرونید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
یک نمونه کوچیک از بخوربخورها در دولت محمود که پاک ترین دولت تاریخ بوده! http://www.mashreghnews.ir/fa/news/268371/%D9%BE%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B4-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D9%87-37-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
10
16
سلام
من يه نكته مهمي از گزارش گرفتم. ميخوام اين نكته رو كه اكثراً حواسشون نبوده، اينجا و تو هر سايت ديگه‌اي بنويسم. هواداران محترم آقاي روحاني كه عزيز من هستند، اين نكته را بخوانند. اگه اشتباه بود، نپذيريد. ولي اگه درست بود، به اين ماه محرم در وجدان خودتون بپذيريد.
آقاي روحاني در اواسط گزارش خود گفت: "دولت در پايان هر ماه، براي پرداخت يارانه با كسري بودجه مواجه است." خب تا اينجا كه درست گفتم. بله؟
بعد آخر گزارش، در حاليكه يادش رفته بود وسط گزارش چي گفته، رو به مجريان كاملاً مستقل! كرد و گفت: "در نظر داريم تا پايان همين سال، براي اقشار آسيب‌پذير(مجري مي گويد: مثل كارگران و كارمندان؟ روحاني مي گويد: بله) سبد كالايي در نظر بگيريم كه اين سبد كالايي، اضافه بر يارانه است و يارانه هم پرداخت مي‌شود. البته 2 سبد كالايي هم در نظر گرفته شده است." اين بخش هم شنيديد ديگه؟
حالا يك سؤال: اگه دولت هر ماه با كسري بودجه براي پرداخت يارانه مواجه ميشه، از كجا ميخواد در اين 4 ماه باقيمانده تا آخر سال، به هر خانواده كارگر و كارمند 2 سبد كالايي مضاف بر يارانه هديه دهد؟!!
پس دولت يا كسري بودجه‌اش دروغ بوده، يا اين كالاها رو كسي يا گروهي يا باندي هديه داده ديگه!
درسته؟ منطقي و محترمانه گفتم؟ خودتون و خداتون.
"يا حق"
پاسخ ها
ناشناس
| -
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
جناب اقاي محمد جنابعالي احتمالاً فقط ان قسمتي را كه دوست داري مي شنوي
اولاً اقاي روحاني مانند اقاي احمدي نژاد دروغ نمي گويد و نيازي هم به دورغ ندارد براي اينكه ايشان منتخب مردم است نه منتخب گروهي خواص در كشور.
دوماً ايشان گفتن با آزاد شدن دارائي هاي ايران و افزايش دارامد مشور از فروش نفت براي جبران تورمي كه اقاي احمدي نژاد و همفكرانش در روزنامه هاي جوان و كيهان بر ملت تحميل كرده اند دو بسته كمكي به مردم مي دهد.
جمشید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
جناب ناشناس اگر دروغ نمیگوید
چرا میگوید تورم 40درصدی در 50سال اخیر نداشتیم
در زمان رفسنجانی که تورم 47درصدی بود

ضمنا چرا آقای روحانی تو همه حرفاشون میگویند غنی سازی مثل قبل ادامه دارد چرا یک کلمه نمیگویند که غنی سازی از 20درصد رسیده به 5درصد
چرا نمیگویند قرار است در این 6ماه خیلی از دانشمندان هسته ای بیکار شوند
چرا نمیگوین ذخیره سوخت 20درصدی مون باید تبدیل به اکسید بشه
آیا میدونی این سوخت 20درصدی به چه دردی میخورد؟؟؟ به درد درمان بیماران خاص
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
آقا جشید ما تورم همراه رشد منفی نداشتیم که الحمدلله تحت عنایات اقای احمدی نژاد به مارسید
ناشناس
| -
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
آقاي ناشناس اگر مسكن مهر دست تو جيب مردم كردن بود ، دادن يارانه كالايي هم از اون محل اعتباري كه شما مي گوييد هم ، دزدي از جيب ملّت است.
اون پول هايي كه آزاد مي شود بايد در راه هاي ديگر خرج نشود نه در راه بستن دهن قشر ضعيف و سر گرم گردن آنها.
آيا دولت راستگويان هم رانتير نيست. اگر احمدي نژاد چنين وعده هايي ميداد پوپوليست خطابش نميكرديد ؟؟؟
بوالفضول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
14
19
پاچه خواري خبرنگاران اين ميز گرد از رئيس جمهور . واقعا" زشت بود !!!
پاسخ ها
رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
دمت گرم خیلی باحال گفتی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
طبیعیه 8 سال ... دروغ به جامعه تزریق شده و شاید 20 سال طول بکشه اصلاح بشه
میثم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
این مجریهاتنها وقت برنامه را حرام کردندوتمام وقت درتائید صحبتهای روحانی حرف زدند
ناشناس2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
احمدی نژاد 60درصد آرا
روحانی 50/7 درصد آرا
حالا مقایسه کنید؛
روحانی منتخب مردم ولی احمدی نژاد منتخب گروهی خاص!!
جالبه ،نه غلامــــــــــــ...
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
13
22
متاسفانه روحاني در حد يك رييس جمهور صحبت نكرد . بيشتر فرافكني مي كرد. . مجري تلويزيون واقعا مسخره بوده
پاسخ ها
ناشناس
| ROMANIA
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
درست هم می فرمایید بهرحال شان رئیس جمهور در بکارگیری کلماتی مثل ممه و آبُ بریز اونجایی که میسوزه هست. ایشون اصلا در حد یک رویس جمهور صحبت نکردن.
ناشناس
| -
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
آقاي ناشناس كه نميدوم از كجايي
منظور اين است كه در حد رئيس قبلي تنواست از آمار و ارقام درست اطلاع رساني كند و در چند بخش از صحبت هايشان تناقض گويي كردند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
بله بله شان رئیس جمهور رو محمود با دنیا نشان داد یه وقتهایی یه حرفهای زشتی میزد که حضار خصوصا خانمها از خجالت سرشان را پایین میانداختند امثال شما کور و کر بودید اونروزها و برای روحانی امروز نسخه میپیچید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
یه کلام روحانی نمیخواد راه محمود را بره و اگه بره مردم ازش فاصله میگیرند مردم ارحترام میخوان نمیخوان خس وخاشاک و بزغاله رو از دهان رئیس جمهور علیه مخالفین بشنوند اینجا ایرانه با کجا اشتباه گرفتید شما
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
هنوز اولشه.....
امیر
|
-
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
19
10
روحانی حرف دل مردم را .د
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
البته خواسته دل هاشمی رو زد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
شما تو دل مردم هستی مگه مردم میخواهند از این جهنم اقتصادی خلاص شوند انتقاد و حرف دل به چه دردی میخوره هر چی صلاح میدانند بکنند جتی درو کردن همه مدیران دولت قبلی اگه صلاح میدونند همه مردم هم پشت دولت هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
15
9
با این گزارش فهمیدیم دولت قبل یه عده بیسواد و بعضا بیمار روانی بودند که کشور رو به اینجا رساندند
پاسخ ها
چکاوک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
ما که خوبی های دولت قبل رو به خوبی لمس میکردیم
بخصوص تو دولت نهم

آقای روحانی میگویند غنی سازی مثل قبل ادامه دارد، در صورتی که غنی سازی به 5درصد رسیده
و قرار است اطلاعات مهم رو هم در اختیار غرب و آژانس قرار بده
ممکن است دوباره شاهد نسل جدید شهدای هسته ای باشیم
چون آژانس اطلاعات مارو در اختیار سازمان سیا و اسرائیل قرار میده

ضمنا تورم 40درصدی فقط مربوط به دولت احمدی نژاد نبود. در زمان رفسنجانی تورم 47 درصدی داشتیم، اگه یادت نمیاد از پدر مادرت بپرس
رویا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
میبینی توروخداتوکشورما به قول دوست ناشناسمون یه عده بیسواد وبعضابیمار روانی چه کارایی تواین8سال انجام دادن مثلا هسته ای کردن ایران فضایی کردن و...
حالاببینیم این باسوادا چی کارمیکنن فعلا که هرروزعقب نشینی روداریم میبینیم ازشون
ناشناس
| -
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اگر به اين گزارش ها بخواي اعتماد كني كه بايد جزو همون بيسوادها و ... قرار بگيري. اگر قرار به بي احترامي و اهانت باشد كه شما هم با آنها در يك پله هستيد
ضمنا اكثر افراد كابينه قبلي دكترا داشتند و دانشگاهي بودند ، چرا توهين مي كنيد !؟ اگر بلديد انتقاد كنيد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
روانی رو قبول ندارم ولی همه میدانیم عموما بیسواد بودند بیسواد اقتصادی بیسواد منظورم به علم روز و گرنه کشور اینقدر بدهکار نبود بیشتر از بیسواد خیلی شون پاچه خوار بودند
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
روانی رو بد نیومدی عزیز ناشناس کابینه ای که نمیتونست قیمت مرغ و تخم مرغ رو کنترل کنه مدعی اداره دنیا شده بود بیچاره طرفدارانشون چقدر خون دل خوردند اون روزها تموم شد البته تا 16 سال دیگه که عوارض تحریم و فلاکت محو نشده این حرفها تمومی شاید نداشته باشه
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
خیلی از کابینه دولت قبلی بیسواد واقعی بودند با سواداشونم دیدیم که اکثرا دکترای قلابی داشتند بعضی شونم از[...] کسانی در دولت دهم بودند که احمدی نژاد باسوادترین شون بود و بقیه از اون پایین تر [...]
ناشناس
| -
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1. اگر هم دكتراي تقلّبي داشتن مثل آقاي خاتمي و خانم رهنورد هستند كه الآن شير شده اند.
2. سند ارائه كنيد كه به جز مرحوم كردان كسي در دولت قبل مدرك تقلّبي داشته.
3. كدوم كابينه با سواد تره كابينه اي كه وزير ارتباطاتش بگه چند گيگا هرتز. منظورتون از آشنايي با علم روز همينه !!! نكنه اين كابينه قواعد جديدي براي الكترونيك و ... ابداع كرده اند.
4 . اگر بي سواد بودند چرا مجلس رأي اعتماد داد .
5. اكثرشون دانشگاهي بودند ، حداقل رفقاي دانشگاهي به هم صنف هاي خودشون احترام بگذارند.
5. ببينيم باسوادها چه كار خواهند كرد.
6. همين بي سوادها انرژي هسته اي و نانو و ماهواره ها و موشكي و ووو را سامان دادند . رشد علمي ما چند برابر شده ؟ قدرت نظامي ما چند برابر شده ؟
7. كي گفته اكثر مردم رفع تحريم رو به بهاي ... مي خواهند.
8. دولت قبلي هم آمار ميداد چرا اونها رو قبول نداريد ، حالا كه تموم شده و نيستن داريد خرابشون ميكنيد ؟ دولت سال 84 كه از همين آقاي زنگنه استفاده كرد و آقاي عارف و بعضي از اقايون ديگر را دعوت به همكاري كرده بود . اگر اهل همكاري بودند بايد پاي كار مي آمدند و كمك مي كردند.
9. همين كه رئيس دولت بيايد و از جزئيات صحبت كند ارزشمند است .اين را از دولت قبلي ديديم كه نشان ميداد رئيس دولت در جريان جزئيات قرار دارد ، ولي آقاي روحاني كمتر به اين مسائل پرداخت.
10. دولت قبل هم بدهكاري هاي 16 سال قبل خود را پاس كرد ، هر دولتي همينگونه است. ضمن اين كه مسؤلان دولت قبل بايد پاسخ اين ها را بدهند. اگر ندادند باشد تا 16 سال ديگر بدهكاريم.
11. من واقعا تعجّب ميكنم... اگر ميخواهيد چيزي بگيد چرا اينجور ... من شيوه تخريب رو نمي پسندم . من حقوقدانم ... (‌آقاي روحاني - 17/3/93 ) آخرين مناظره .
م.ع
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
از این طرز رفتارتان معلوم میشود روانی وبیسواد کیست......
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
بیمار نبودند شانسی و با آزمون و خطا میخواستند عمل کنند این یعنی بیسواد وقتی همه متحد شدند بحث هولوکاس که هیچ ربطی به ما و فرهنگ و کشورمون نداره رو علم شیطان کنند اونوقت فهمیدیم اینها یه مشکلی دارند
حمزه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
جناب ناشناس باسوادقضیه هولوکاست چندان هم بیربط به مانیست اینکه کوره آدمسوزی صهیونها واقعیت داره یا نداره _که البته اگر آنها هم مثل این جنایت کارها بودند باید گفت بدرک_مورد بحث مانیست بحث ما اینست مگر مااین کارراانجام دادیم بحث ما اینست اگر به فرض هیتلر این کار راهم انجام داده چراباید قدس وفلسطین اشغال شوند
حامد
|
-
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
7
19
مجریهای برنامه بیشتر به درددکورمیخوردن تا مجری گری.مثل اینکه طفلکیها بدجوری ازمحافظین رئیس جمهور ترسیده بودن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
نه دوست جون ترس چرا کهریزک که جمع شد از چی باید میترسیدند
ناشناس
| -
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
موضوعات حل شده اي مثل كهريزك چه كسي را نگران كرده كه عدّه اي فقط آن را مطرح مي كنند ؟
چرا قتل هاي زنجيره اي دوره ي اصلاحات رو مطرح نمي كنيد ؟
چرا تهمت به نظام رو مطرح نمي كنيد كه عدّه اي عين كبك سرشونو كردن زير برف مردم رو منحرف كردن و دعوت كردن كه بريزيد تو خيابون.
چرا يادتون رفته همين آقاي خاتمي گفت : كاري نكنيد بگم بيرونتون كنن ... آدم باشيد و...
اين ها رو يادتون رفته .
چرا يادتون رفته آقاي مهاجراني گفت: شير خر خوردم آدم نميشم.
اين ها گند كاري نبود ؟ فقط كهريزك رو يادتونه ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
دکور رو خوب اومدی بیش از نصف [...] دکوری هستند و خروجی کارشان فقط حرف ... هست و بس ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
دوست عزیز این حرفهای طولانی و تکراری دیگه بازاری نداره ... شما را به خدا فراموش کنیم احمدی نژاد رو و کمک کنیم دولت کشوری بهتر بسازه البته انتقاد و کنترل دولت فراموش نشه یوقت خدای ناکرده یه [احمدي نژاد]جدید دوباره سرمون فلاکت نیاره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
دکور بعضی از باقیمانده های دولت دهم هستند که اصرار دارید بمانند البته اگه متخصص و بهترین باشند باید بمانند و خدمت کنند
ناشناس
|
ROMANIA
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
13
14
از ابتدا هم قرار نبود ایشون گزارش بده قرار بود بگه چه میراثی تحویل گرفته.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
اسم این برنامه گزارش عملکرد 100روزه دولت یازدهم بود
نه چه میراثی رو تحویل گرفته
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
با اوضاعی که جناب احمدی نژاد و کابینه بیسوادش درست کردن جناب رئیس جمهور حالا حالاها نمیتونه گزارش کار خودشو بده
ناشناس
| -
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
بله البته شما كدوم اول رو داري ميگي اول برنامه 3 شنبه شب رو يا اولين روزهاي تشكيل دولت رو ؟ اگر نميونن سر حرفشان بايستند قول ندهند.
قول دادن رو بلد نيستند ، قول ندادن رو كه بلدند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
برای تشریح وضعیت باید بگه چه میراثی تحویل گرفته و با چقدر بودجه میخواد کشور رو اداره کنه یا نه یادتان نره فردای کار روحانی همه میگفتند باید هر چه سریعتر همه مشکلات حل بشه خبر از انبوده بدهکاری و خزانه خالی نداشتند بنظرم بازم روحانی ملاحشه کرد قضیه اختنلاثهای چند هزار میلاردی اونم دزدی های سریالی رو چرا ازش حرفی نزد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
وقتی روحانی گفت در اوج تحریم دولت بیشترین واردات رو داشت و خرج میکرد یه لحظه حس کردم تو کشور هیچ کس نگران مردم و آینده نیوده و شاید بعدها هم نباشه
پویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
4
12
گزارش دیشب که خیلی عالی بود محیط فرح بخش و هنر نمایی طنازانه ی شهیدی فر حداقل از سریال های تلویزیون شاد تر بود!!! فقط اگه دولت قبل رو میاوردن تو برنامه ی زنده تیر بارون می کردن روحانی هشت سال رو ول می کرد و از صد روز خودش می گفت!!!
فقط یه سوال چرا هر روز که میگذره از اون ضرغامی متعهد و مسئول کم تر اثری تو تلویزیون می بینیم؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
خنده های اون مجری واقعا شیرین و با مزه بود روحانی و دولتش رو باید دقیق نقد کرد نباید اجازه بدیم یه احمدی نژاد و کابینه بی انظباط دیگه درست بشه بلاخره انسان هستند و اگه کنترل و نظارت نباشه شیطان رجیم قسم خورده دولت روحانی رو هم مثل دولت محمود فریب بده
کریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
7
13
این یعنی تسلیم شدن حماقت آمیز ، 20٪ وقتی صفر شد و وقتی شش ماه از پیشرفت فردو و نطنز و اراک جلوگیری شد آنگاه یه چیزی پیش پا افتاده میشه بهانه و همه چیز میره جای اول بجز تحریم ها که تشدید میشن و ما می مونیم با از دست رفته هایی که باز نمی گردند . ان شاالله که خدا خودش به حرمت خون شهدا جلوی تضییع حق این ملت رو بگیره !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
کریم خودت را به [...] نزن نمیدونم شایدم دلال تحریمی ولی اینو بدون تازه حقوق ملت احیا شده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
بله آقاکریم بعدازاین که این آقایون شیفته آمریکا دوره شون تموم شدوتمام هسته ایمونوبستن باید یکی دیگه مثل احمدی نژادبیاد دوباره تلاش کنه تاایرانو هسته ای کنه
ناشناس
| -
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اگر انرژي هسته اي حق مسلم ماست چرا اين حق مسلْم رو معامله ميكنيم .
چه حق از مردم مرده بود كه حالا احيا شده ؟
آها فهميدم اكسيد كردن 20 درصد رو احيا كرديم.
توقّف اراك رو احيا كرديم.
صادق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
با آقا کریم موافقم . آقای ناشناس !! یا بهتره بگم آقای غریبه!!! این ملت اگه دنبال قاقا لی لی غربی ها بود که انقلاب نمیکرد اگه مثل قبل از انقلاب از حقوق ملی خودش دست بکشه و بشه نوکر خانه زاده !! غربی ها ، انرژی هسته ای و پول و دلار و .... رو روانه ی حلقوم ما میکنن !! . میتونیم حیون اهلی اونها باشیم تا آخور رو پر کنند . و میتونیم از حق و حقوق خودمون حرف بزنیم و دفاع کنیم که اونوقت روزی من و تو تحریم و تحریم و تهدید خواهد بود . کدوماش رو می پسندی غریبه ی نشناس !!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
وقتی همه ملت یک صدا میگن تحریم رفع بشه انرژی هسته ای 20 درصد نمیخواهیم دیگه یه عده [...] برای چی سر و صدا میکنند رهبری هم قبول کرده و اونو تایید کرده تموم کنید [...] یه عدهع بیکار و بیسواد شدند متخصص هسته ای و تو همه چی نظر میدهند
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
سوخت 20 درصد برای زیر دریایی اتمی هست که ما نداریم و 5 درص برای تولید دارو و سوخت راکتور اگه هدفمون صلح آمیز هست دیگه تموم کنید این حرفهای بیهوده رو
مدیر پایگاه سلام
لازم است يك مسئله اي را اشاره كنيم
اينكه وقتي مي گوييم كشتي يا زير دريايي هسته اي
لزوما منظور اين نيست كه بمب هسته اي داره
بلكه منظور اينه كه از سوخت هسته اي استفاده مي كنه
حالا 20 درصد هم نمي تونه زير دريايي رو به هسته اي مجهز كنه 
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
[...] من 30 درصد سرمایه خودم رو برای این نوسان ارز از دست دادم [...]
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
همسایه های عرب منطقه میلیاردها دلار از نفت و گاز مشترکمان میدزدند کسی اعتراض نمیکنه اونوقت برای این 20 درصد [...] اینهمه جنجال به پا کردند واقعا که چه هموطنان فهیمی داریم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
دیر فهمیدیم ولی خدا رو شکر فهمیدیم ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
2
11
چرا از نظر مجری برنامه قشر کارمند قشر ضعیف جامعه اند که علاوه بر حقوق و مزایا و پاداش و سبد و هزاران دریافتی دیگر حالا دو بسته را هم باید آن ها بگیرند؟
اتفاقا قشر ضعیف جامعه کسانی هستند که نان شب خود را با زحمتی که در روز می کشند آن هم به شرطی که مشتری داشته باشند و مقدر و روزیشان باشه دریافت می کنند هیچ مزایا و پاداش و اضافه کاری و ساعت کار و مرخصی هم ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
اصلا این که نمی توان قشر بی نیاز از یارانه را پیدا کرد مسخره ترین حرفی است که در هر دوره گفته می شود
از همین کارمندان دولت شروع کنند
منظورم خدماتی ها و تایپیست ها و نامه رسان ها و ... نیستند
طیف وسیعی از کارمندان دولت شامل روسا و وزرا و سفرا و استادان و ... می شود که فیش حقوقیشان قابل قیاس حتی با درآمد یک سال یک نانوا (که اگر نانوا نباشد مردم از گرسنگی میمیرند ولی اگر خیلی از این مدیران و حتی منصب و اداره شان نباشد هم چیزی از عالم امکان کم نمی شود) نیست
من استاد دانشگاهی میشناسم که حقوق و مزایایش بالای شش میلیون است اگر یارانه اش قطع شود سکته میکند!!!!!!!!!!1
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
خدایی منم به همین فکر میکردم.من نمیدونم کارمندا مثل دانش اموزا میمونن فقط مصرف کننده هستن ....خدا به خیر کنه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
من طرفدار روحانی ام ولی با این حرف که گفت نمیشه کنکاش کرد و یارانه مرفه را حذف کرد شدیدا مخالفم جناب آقای روحانی اینهمه وزیر معاونان نماینده مجلس آقا زاده ها نور چشمی ها بعضی فرماندهان نظامی که خدا میدانه همه میلیاردر هستند را نمیشه یارانه شان را قطع کرد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
چطوریه که میتونند خودروهای 2500 سی سی رو بنزین سهمیه بندی شو قطع کنند ولی نمیتونند افرادی که فیش حقوقی 8 میلیونی دارند رو نمیتونند قطع کنند نماینده مجلس چرا باید یارانه بگیره ؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
11
7
واقعا اقای روحانی عالی صحبت کردن. کوربشه کسی که قدرایشونو ندونه.
پاسخ ها
بنفشه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
این بازی باکلمات وزدن عملکرددولت قبلی واقعاعالی بود مانفهمیدیم آخرخودشون چیکارن یکی نیست به این آقابگه بابابروبه فکرمردم نه اینکه همش دولت قبل ونقدکن الان چیکارکردی ومیخوای بکنی.این همه رقابت توانتخابات برای این بود که تاهرتریبونی میبینی 8سال قبل وبزنی یابه مردم خدمت کنی جناب رئیس جمهور!!!!!!!!!
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
اگه نبود ظریف و اون تیم دیپلماتیک و مودب روحانی دو سال دیگه ایران میشد کره شمالی ... خدا رو شکر که کوتاه اومدند هر دو طرف
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
دوست عزیز به مرگ و کوری هموطنان راضی نشو همه این مردم هم وطن من و تو هستند که در مواقع سیل و زلزله و بحران اولین افرادی هستند که کنارمون هستند کاش مردم هیچوقت درگیر سیاست بازی نمیشدند و برای محمود و حسن روحانی و هاشمی ها به جان هم نمی افتادن
حسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
چرا از اختلاث های کلان عوامل دولت دهم و حمایت و فراری دادنشون حرفی نزد تا کی باید مردم چوب مصلحت اندیشی رو بخورند؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
|
-
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
4
10
دز پاسخ به فاطمه خانمو(اقا يا خانم ناشناس كه فرموده بودند اقاي احمدي نژاد انتخاب گروهي خواص بوده است!!!!)ديدن يا نديدن ريس جمهور منتخب مات ربطي به شما نداره دوما اگه من وامثال من كور بشيم دولت مجبوره دست بكنه توي جيب تو امثال تو براي ماها مستمري بده وگفته كه احمدي نژاد دروغگو بوده واتنخاب گروهي خاص ناشناس عزيز 24.5 ميليون انتخاب گروهي خواص هست يا 18 ميليون؟ ضمنا احترام متقابل رو رعايت كنيد تا ضايع نشيد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
خدایی همه چی که تموم شد ولی تو شهرستان ما بچه های 1 ساله هم به احمدی نژاد رای دادن مثل سام، صوفیا، امیرحسین و .....
ناشناس
| -
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
ناراحت نباش محمد آقا
كلا عدّه اي در مملكت ما سنگ پاي قزوين هستند. 13 رو هم از 24 بيشتر ميدونن. اين قاعده رو هم قرآن پژوه ، رياضيدان ، فيزيكدان ...دان قرن رهنورد كشف كرده اند. سرشان را مثل ... زير برف كرده اند و ...
فقط خودشان را مي بينند. اگر اينگونه نبود سال 88 به خاطره اي خوش بدل مي گشت .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
از طرفداران احمدی نژاد بیشتر از این هم انتظار نمیره که برای دفاع از احمدی نژاد اونهم برای ساختن بتی در برابر روحانی به مرگ و کوری هموطن شان راضی هستند یادمون نرفته موقع انتخابات جلیلی را به عرش بردید اما بعد پیروزی روحانی به این نتیجه رسیدید محمودتان را حمایت کنید من نه عاشق محمود هستم نه حسن روحانی برای ما ملاک رضایت عموم مردم است نه داوری یه عده امثال شما که هم فکرانتان 4 درصد بیشتر نیست
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
تاریخ همه چیز رو معلوم میکنه احمدی نژاد خیلی زحمت کشید و خیلی مردم دار بود شکی نیست ولی اونقدر حرکت اشتباه و توهین و بی انظباتی کرد که کارهای مثبت اون گم شد و بار منفی اش بیشتر شد
مهرداد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
خدایا روزی بود طرفدارن احمدی نژاد وقتی سخنرانی اش پخش میشد صدای گیرنده ها را اونقدر بالا میبردند تا مخالفین سکته کنند [...] ولی ما اونها رو میبخشیم چون نمیخواهیم خدای ناکرده روزی جایمان عوض شود و به جان هم بیفتیم
ناشناس
| -
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
بحث بيان انتقاد است نه اين كه ما طرفدار كي هستيم ، طرفدار كي نيستيم . يه قالب و فرمت مشخّصي داريم هر كس در آن غالب قرار نگيرد مورد انتقاد است . چه آقاي جليلي باشد ، چه آقاي روحاني باشد ، چه آقاي احمدي نژاد. چه ... امروز حرف سر اين است كه:
1. چرا به جاي بيان عملكرد خود فقط دست روي نقائص دوره هاي گذشته گذاشته ايم ؟
2. چرا نقاط قوّت در كنار نقاط ضعف مطرح نمي شوند ؟ مگر رهبري 2روز بعد اتنخابات نگفتند در مناظرات بايد نقاط قوّت هم مطرح مي كردند ؟
3. كسي كه رئيس جمهور مي شود آيا بدون اطّلاع از وضع كشور آمده ؟ اگر چنين است كه اگر اطّلاع نداشتند نبايد مي آمدند سر كار .اگر اطّلاع داشتند نبايد اين چنين بر اقدامات دولت قبل بتازند، بايد راهكار ارائه كنند.
4. از رئيس جمهور محترم انتظار داريم به عنوان روحاني گرانقدر و با تجربه ميراثي گرانبها به اسم اخلاق به ارث بگذارند تا در دوره هاي بعد كسي در صدد تخريب ايشان بر نيايد.
5. تا چه زماني كشور ما مي خواهد بر پايه ي زير سؤال بردن و تخريب يكديگر حركت كند ؟ پس اعتدال چه زماني از عالم الفاظ خارج شده و در عالم عمل تحقّق خواهد يافت ؟
6. اينهمه تاختن بر عملكرد گذشتگان اعتدال است ؟ عمل بد، بد است اگر رئيس جمهور قبل هم انجام داده بد است ولي آيا او هم ملبّس به لباس مقدّس روحانيّت بود ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
دوست عزیز [...] بازم ازش حمایت میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟ بسه دیگه داشتیم فراموش میکردیدم روزی چه مصیبتی سرمون اومده بود بعد از 100 روز حس کردیم 100 ساله که رفته
ناشناس
| -
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
دوست عزيز چند تا نظر دادم ، شما هم نظر بده . ثانيا از كسي دفاع هم نكردم ،انتقاد كردم . توهين هم نكردم . شما ميگيد حس كرديم 100 گذشته . بايد فكر كني ببيني 100 گذشته يا نه. حس كردن محدود به احساس و توهّمه ، ولي فكر و عقّل نه.
محمدرضا اسماعیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
2
5
تو میخواهی قدم به قدم !!! تحریم ها رو کم کنی !! بنظرت حریف ظریف !! (که زُمخت است !!) قدم به قدم !! در مذکرات آتی چه میخواهد بدست بیاورد ؟؟؟ در قدم اول 20٪ رو که تعلیق کرد !1 که هیچی !!!! تمام 20٪ های تولید شده رو هم باید اکسید کنیم آنهم بدون احتمال بازگشت!! ( باید نابود بشن!! ) + اراک که نباید در طی شش ماه قطعات جدیدش نصب بشه ( یعنی عقب افتادن کار رآکتور اراک) + سانترفیوِژ جدید که نباید نصب بشه+ تمام کارگاه های تولید و نصب سانترفیوژ باید تحت نظر اونها !! قرار بگیره + .........
پاسخ ها
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
دوست عزیز شما بگو ما تو 2 سال تحریم سخت به این روز افتادیم با اینهمه بدهی و خزانه خالی اگه 3 سال دیگه تحمل کنیم چی میشه [...]
محمدرضا اسماعیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
2
4
به احتمال بسیار قوی حریف زُمخت ظریف !! در قدم های بعدی این مذاکرات به اصلاح قدم به قدم !!!! 5٪ را هم (قدم به قدم !!) تحت سیطره خواهد گرفت . در قدم اول از پیشرفت اراک جلوگیری کرد ، احتمالا در قدم بعدی دنبال نابود کردنش خواهد بود ............... استدلال قابل پیش بینی و بدیهی این حریف زُمخت این خواهد بود که این کار ها رو در قدم اول داوطلبانه کردید !!! حالا در قدم بعدی همراه با ما که قدم به قدم پولهای خودتان را به خودتان میخواهیم برگردانیم شما (ظریف !!) چه میخواهی بصورت داوطلبانه !!! انجام بدهی ؟؟؟ نابود سازی فردو و نطنز یا باز کردن سفارت اسراییل و آمریکابشن!! ) + اراک که نباید در طی شش ماه قطعات جدیدش نصب بشه ( یعنی عقب افتادن کار رآکتور اراک) + سانترفیوِژ جدید که نباید نصب بشه+ تمام کارگاه های تولید و نصب سانترفیوژ باید تحت نظر اونها !! قرار بگیره + .........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
3
1
ایشان هنوز بطور کامل [...] کردن احمدی نژاد به ایران را نتوانستند روشن کنند چون خابیهای ا.ن. خیلی عمیق تر از این آمار اقتصادی است ، مثلا" رواج دروغ و خرافات!
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
3
2
خدا رو شکر. قول داده بود که توی 100 روز همه چی درست میشه. حالا هم که درست شده. بقول شاعر (حالمون خوبه ولی تو باور نکن- جون من بیا جاتو با ما عوض کن)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
[كاري] که محمود [احمدي نژاد] و اون کابینه لایقش با کشور [كرد] روحانی گفت 16 سال طول میکشه جمع بشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
مرگ بر اسراییل
معین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
کاش به جای شعار و مرگ بر این و آن کمی عاقلانه عمل میکردیم که امروز با [...] کوتاه نمی اومدیم
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
2
1
در میخانه را گیرم که بستند- کلیدش را چرا یارب شکستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
اونو از روحانی بپرس
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
از ترس [...]
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
میخانه منظورت همون میخانه تو شعر هست یا شما هم از اون دسته افرادی هستی که تو دولت یازدهم کنار گذاشتنت؟؟؟؟
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
3
برای اولین بار از جوان آنلاین تشکر میکنم که همه نظرات رو از مخالف و موافق درج میکنند باورم نمیشد شما هم روحیه اتتقاد پذیری داشته باشید من مذهبی هستم ولی از شماها خوشم نمیاد ولی بازهم میخوام ازتون تشکر کنم برای بی طرفی در درج نظرات گرچه میدونم از نظر مخالفان دلخور میشید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
جو گیر نشو داداش ماهیت این نشریات عوض نمیشه اینها کسی رو قبول دارند که همه جوره عین خودشون باشه این دموکرات بازیها به اینها نمیاد
حجت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
3
5
ای کاش طرفدارن احمدی تژاد یه کم وجدان داشتند و اعتراف میکردند اشتباه کردند و اینهمه بدبختی و تحریم به کشور تحمیل کردند بعنوان طرفدار روحانی من هم تا زمانی در کنار اون هستم که اقتصاد و بیکاری و حل مشکلات مردم برای او و دولتش اولویت باشه اگه روحانی هم مثل احمدی نژاد کشور رو مضحکه دنیا کنه و هرج و مرج و اختلاث درست بشه و بگه دولت من پاک ترین هست هر جا برم به همه میگم غلط کردم به روحانی رای دادم منو ببخشید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
اعتراف کنند همین الانم زبونشون برای همه درازه البته نیاز بود یکی مثل احمدي نژاد بیاد تا دیگه یه عده برای همیشه منزوی بشند و ادعا نکنند بهترین هستند و دنیا رو باید اینها داره کنند با 800 میلیارد دلار درآمد این شد وضع کشور حالا از دولتی با اینهمه بدهی میخوان همه چی رو درست کنه
ناصر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
رئیس جمهور یعنی رئیس یک جمهوریت [...]
ناشناس
| -
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
سلام آقا حجّت
من به عنوان يك طرفدار احمدي نژاد عرض ميكنم :
بابا به پير ، به پيغمبر ما هم مي دونيم و اعتراف مي كنيم كه ايشان نه يك بار ، خطايايي داشتند ولي مي گوييم اين رسمش نيست كه فقط نقص ها رو ببينيم ، بايد نقاط مثبت رو هم بگيم . نه اين كه مثل آقاي جهانگيري بيايم بگيم: دولت قبلي اصلا مدير نداشته ! بعد آقاي رستم قاسمي( وزير نفت احمدي )رو بذاريم مشاور خودمون . ...
کاظم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
شمابزودی از رائ دادن به دولت تعطیل وتزویر پشیمان خواهی شدشما که ازوجدان حرف میزنی این رابدان که جناب روحانی درگزارش صدروزه مراعات وجدان رانکردو این دولت تنها با رای50.7درصدآراروی کار آمده واگر احمدی نژاد میتوانست بازهم شرکت کند حتما"رای می آورد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
منم همینو میگم دوست عزیز سوالم اینه چرا شما برای مدیران قبلی اینقدر سینه چاک میکنید وزیران جدید نمیخواهند و نمیتونند با قبلی ها کار کنند هدفشون خدمت به کشور هست ولی همکاران همفکر و تازه میخواهند چرا یه عده این وسط کاسه داغتر از آش شده اند
صابر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
البته من این رانمیگم این منطق یک مسلمان نیست این که نمیخواهندکارکنند بحث دیگری است ولی این که نمیتوانند حرف دروغی است ایشان که داس نداشتند حالا چی شده با کامباین آمده اندطبق تفسیر جنابعالی باید بهمان نسبت آراء ماخوذه ایشان قریب 50درصد شاغلین در دستگاههای اجرائی را دروکنند که نه باعقل بلکه بیشتر بهقوانین جنگل سازگارتر است
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
3
5
چرا میترسید و رودربایسی دارید دوستان ما انرژی هسته ای 20 درصد تولید کردیم و 6 قطعنامه سازمان ملل رو زیر پا گذاشتیم همه اروپا و آمریکه علیه ما متحد شدند و بزرگترین تحریم تاریخ رو علیه مان بکار گرفتند [...] امروز 20 درصد تعطیل ش و به 5 درصد برای تولید دارو و برق قانع شدیم [...]
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
بسه شما رو به خدا مسولین اشتباه کردند [...]
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
یکی بیاد بگه مقصر اینهمه تحریم تراشی و قلدری در برابر دنیا کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
فعلا همه تقصر ها گردنه محمود و کابینه اش هست [...]
ناشناس
| -
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
دوستان چرا میترسید و رودربایسی دارید؟
دوستان ما (همه اروپا و آمریکا كه علیه ما متحد شدند و بزرگترین تحریم تاریخ رو علیه مان بکار گرفتند) :
1.از ابتداي انقلاب مي خواستن سر به تن ما نباشه به خاطر همين كنت دومارانش وزير وقت اطلاعات فرانسه در كتاب جنگ جهاني چهارم گفته در خط مقدّم نيروهاي عراقي عليه ايران ميجنگيديم(مشاوره ميداديم)
2. 28 مرداد عليه ما كودتا كردند.
3. در سال 88 بوش پسر گفت : كساني كه در خيابان ها ريخته اند پياده نظام ما هستند. از آنها حمايت ميكنيم و از اين در وري ها ...
4. دانشمندان ما را ترور كردند.
5. متّحدان منطقه اي ما را به خاك و خون كشيدند؟
چرا آخه براي اين انسانهاي گوگولي و دوست داشتني و صلح طلب و دلسوز
قلدري مي كنيد ؟ آهسته بريد ، آهسته بيايد كه گربه شاختون نزنه.....
هر چي هم خواستيد بنويسد پاي احمدي كه ديوارش فعلا تا 6 ماه كوتاهه....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
غرب دوست منافع خود هست و بس واسه همین الانم دست دوستی و صلح طرفمون دراز کرده این ماییم که همیشه درگیر [...] هستیم که نمیدانند دنبال چی هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
3
این 5 درصد رو که زمان خاتمی داشتیم اینهمه تحریم و مقاومت برای 20 درصد و بیشتر چی بود پس 5 درصد برای تولید دارو و برق صلح امیز هست
پاسخ ها
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
برای اینکه بگیم ما میتوانیم والان بگیم میتوانیم ولی نمیخواهیم یا صلاح نمیدانیم در همه حال اونا اشتباه میکنند نه ما
ناصر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
هیچی [...] ولی خدایی هزاران نفر از هموطنان در اثر فقر [...] تصادف جادهای مثل همین 35 نفری که در اثر آتش گرفتن لاستیک چینی اتوبوس کاشان تهران جانشان را از دست دادند مردند و رفتند [...]
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
دقیقا اگه آینده بین بودند مسولان 8 سال تحریم را به جان نمیخریدند و حالا کوتاه نمی اومدند بازهم برگردند سر خانه اول
امیر حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
4
4
مردم از خودشون میپرسند احمدی نزاد کی بود چطوری رئیس جمهور شد و چرا اونهمه جنجال آفرید از طرفدارانش باید پرسید نشریاتی بودند که اونو از فرماندهان آخر الزمان میدانستند و حدیث جعلی هم آورده بودند دلم میسوزه برای اونهمه پاکی و اخلاصی که بعضی برای اون گذاشتند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
گل گفتی همین جوان آنلاین یکی از اونها بود که احمدی نژاد رو میخواست جهانی کنه [...]
ناشناس
| -
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
مردم كه ميگه 24 ميليونشون طرفدار بودن بعدا ريزش كردند . و البته با درس گرفت كه هيچ كس حتي مرد 24/5 ميليوني نبايد مغرور شود. خواص هميشه بايد مراقب شيطان باشند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
خیلی خوب همین مردمی که ریزش کردند یعنی قبول کردند اشتباه کردند و حالا هم دارند روحانی و دولت شو محکوم میکنند که اشتباه خودشونو کمرنگ کنند برای من روحانی و احمدی نژاد فرق نداره من دولتی میخوام که خروجی کارش به نفع کشور و اقتصاد باشه و بس
ناشناس
| -
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1.رهبري فرمودند:«مردم آنچه به صلاح خود است انجام ميدهند» ، يه وقتي صلاح ديدند به احمدي رأي دهند ، يه وقتي صلاح ديدند به آقاي روحاني . اين كليّت ندارد كه همه مردم لزوما اشتباه كرده اند يا به اشتباه خود پي برده اند .
2. فرضا كه حرف شما درست باشد زماني اين حرف شما معني پيدا مي كند كه رقابتي ميان اين 2 باشد و مردم از ميان اين 2 آقاي روحاني را انتخاب مي كردند. آنوقت مي شد رآي به آقاي روحاني مؤيد حرف شما باشد ، دقّت كنيد مؤيّد ، نه دليل ، چون عرض كردم حرفتان كليّت ندارد.
3. و البته دوره آقاي احمدي هم تمام شده بود ، آيا اين كه رأي به آقاي خاتمي يا هاشمي بعد از هشت سال امكان نداشت به معناي اين بود به مردم اشتباه كرده بودند و به اشتباهات خود پي بردند ؟ اگر مردم به اشتباهات پي بردند چرا دوبار به هر 3 ايشان رأي دادند. اين حرف شما يعني مردم نمي تواند درست تصميم بگيرند آنوقت رأي به آقاي روحاني نيز زير سؤال مي رود. !!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اخلاص رو یه عده خیلی کمی گذاشتند بیشتر منافع شان بود که سودشو بردند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اینجا گود بای پارتی محموده
شاهین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
3
2
باور کنید نگران اون طرفداران احمدی نژاد هستم که همه چیزشونو وسط گذاشتند امیدورام در این گیرواگیر که معلوم نیست کی راست میگه کی دروغ اون عزیزان افسرده ... نشوند همه زیر چتر ایران جمع شویم و اتحاد از بین رفته را بدست آوریم همه همدیگر رو ببخشین و برای هم نسخته نپیچیم هدفمان آبادانی ایران و خوشبختی همه هموطنان باشد نه اینکه برای منافع مان از هر کسی حمایت کنیم
پاسخ ها
عبداله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
دقیقا ولی مهم اینه که وقتی طرفدار کسی هستیم به قول مولی علی (ع) تا زمانی که حق را ناحق نکرده با اون باشیم احمدی نژاد چند سال اخر تو سفر نیویورک همه فامیل رو خانواده را با هزینه مردم میبرد تو هتل های گرانقیمت و طرفدارانش سکوت میکردند [...]
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
نگران نباش [...] بازهم روز از نو روزی از نو ...
ناشناس
| -
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
آقاي روحاني و هيئت همراه از جمله برادرشون هم در سفر نيويورك نبايد فراموش بشن . البته احمدي نژاد هم حسابش با خداست بايد آن دنيا جواب بدهد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
قانون باید اونقدر قوی باشه که کسی جرات نکنه از اون عبود کنه بعد از عبور هم بشه باهاش برخورد کرد نه اینکه واگذار به اون دنیا کرد
ناشناس
| -
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
بله ولي حالا كه نيست دليل بر اين مي شود كه هر 2 اين بزرگواران با قانون خودشان دولت را اداره كنند ؟
دقّت كنيد عرض كردم هر 2 ايشان ( احمدي و شيخ حسن عزيز )‌بعدا بهم نگيد پايداري و انحرافي و احمدي نژادي و ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
نگران خودت باش اونها از این دولت قبلی به اندازه 7 پشت سود بردند
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
4
چرا اینقدر از کاهش تحریم حرف میزنند کجایند [...]
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
گجایند چی؟؟؟؟؟؟؟؟
عباس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
بقیه شو این نشریه شجاع جرات نداره منتشر کنه و3 تا نقطه میذاره البته بد هم نیست میشه عین فیلمهای فرهادی که هر جمله ای جاش گذاشت و قضاوت را بعهده خواننده گذاشت
حسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
افرادی که از در و دیوار ... بالا رفتند ... در این مصیبت شریک هستند چرا محاکمه نمیشند چرا نمیگید کی بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
4
ترسم از اینه که با این [...] چیزی برای مردم عوض نشه [...]
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
2
3
سياه نمايي روحاني به حاي گزارش ١٠٠ روزه هم يك ظلم بزرگ به دولت پاكدست و خادم ملت نهم و دهم بود.
ايشان با وقاهت تمام اعلام كردند عليرغم داشتن بيشترين درآمدها در بين دولتهاي گذشته بيشترين بدهي به بانكها و بيمه ها و شركتها را داشته و طرح هاي نيمه تمامي كه تا ١٦ سال ديگر هم تمام نميشود را باقي گذاشته .
اين سياه نمايي يعني اينكه دولت احودي نژاد همه درآمد مملكت را در اين هشت سال خورده است و هيچ كاري هم نكرده است.
اما ايشان كه ملت را [...] حساب كرده بايد جواب دهد .
١- چرا هيچ اتهام دزدي و اختلاس بيت المال برعليه احمدي نژاد وجود ندارد.
٢- اين هشت سال چگونه اداره شد درحالي كه هيچگاه از نداريم و بدهكاريم و خزانه خالي است و نميتوانيم و تعطيلي طرحهاي عمراني خبري نبود .(آن چيزي كه در اين سه ماهه هرروز ميشنويم)
٣-انهمه طرح هايي كه نيمه تمام است كه بايد ١٦ سال كار شود تا تمام شود با كدام پول شروع شده است؟
٤- آن همه طرح هايي كه در هشت سال گذشته انجام شد با كدام پول بود؟
٥- ٢٠٠ هزار ميلياردي كه به قول شما دولت بدهكار است صرف چه كاري شده است؟
٦-در ٨ سال گذشته هيچگاه خبري از انبار خالي نبود و اقلام مورد نياز مردم در بازار فراوان بود چه شد كه در اين سه ماهه انبارها خالي شدند؟
در صورتيكه پر كردن انبارها با اقلام وارداتي حد اقل سه چهار ماه يول ميكشد. و پول هم ميخواهد . چطور ميشود با خزانه خالي و در اين مدت كم انبارها را پر كرد ولي با بيشترين در آمد ....؟؟؟
٧-پرداخت عمده بدهي هاي خارجي كه ميراث دولتهاي سازندگي و اصلاحات بود از كدام منبع بود؟
٨- ذخيره ٥٥ ميليارد دلاري در صندوق ارزي چيست و از كجاست و چرا به حساب نمي آيد؟
٩- چرا به دروغ و با شانتاژ طرح هاي مسكن مهر و هدفمندي يارانه ها را كه بيشترين خدمت به قشر مستضعف و صاحبان اصلي انقلاب بود را عامل اصلي تورم معرفي ميكنيد؟ آيا اين طرح ها عامل تورم است يا بدهي هاي صدها ميلياردي آقازاده ها و مرفهين بي درد (كه در دوران سازندگي و اصلاحات به آلاف و علوف رسيدند)به بانكها كه به دستور آنها بازار ارز و سكه و كالا هاي اساسي و مسكن و خودرو بهم ريخته ميشد؟؟؟
و .......
اين داستان تا زماني كه رهبران و اصحاب فتنه ٨٨ وجود دارند و نفس ميكشند ادامه دارد.
الملك يبقي مع الكقر ولا يبقي مع الظلم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
دولت پاکدست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پاک دست معنی دیگه ای داره و ما نمیدونیم ؟؟ شما تشریف ببرید دور افتاده ترین نقاط ایران هم از دولت قبلی و بی نزاکتی هاش بیزارند و خجالت میکشند بگن طرفدار محمود بودند ... اولویت تان ایران باشد و مردم مظلوم اون احترام بذاریم به همه مردم از هر قشر و شهر و دین و باوری که هستند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
ناشناس راستش را بگو تو خود محمود نیستی؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
3
4
آقای روحانی این ره که تو میروی به ترکستان است
پاسخ ها
آشنا
| -
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
البته اولش هست ترسم نرسي به كعبه اي اعرابي اما خوب گفتي حرف دل ما رو گفتي
حسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
والا الان ترکستان وضعش بهتر از ایران هست امثال شما بودید که با حمایت از احمدی نژاد کشور را 300 سال عقب انداختید
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
3
4
رييس جمهور با 120دقيقه سياه نمايي و با تزريق موج نااميدي به دنبال چه هدفي ميگردد؟
پاسخ ها
حسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
میشه بگید ناامیدی تعریف دقیقش چیه؟؟؟؟؟ خزانه خالی و بدهکار را بهش سیاه نمایی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اختلاث 3 هزار میلیاردی و دهها اختلاث زنجیره ای رو باید میگفت ولی نخواست دلتون به درد بیاد من طرفدارن سینه چاک روحانی نیستم واگه بخواد روزی راه محمود رو بره ازش فاصله میگیرم مثل شما چاپلوسی نمیکنم یه کم عزت ... داشته باشیم و برای طرفداری روی همه سیاهیی ها چشم نبدیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اگه خزانه خالی پس چرا قول دادن سبد کالا علاوه بر یارانه رو داد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
حسن حتما فامیلت هم روحانی هست
605040
|
-
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
3
3
یادتان نرود روحانی کمی بیشتر ازپنجاه درصدرای مردم راداشت این قدر مردم مردم نکنید
پاسخ ها
حسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
البته ولی 51 درصد در برابر 4 نفر یعنی هر نفر 20 درصد روحانی دو نیم بابر اونها رای داشت یعنی اگه یه کاندید در برابرش بود بالای 75 درصد رای داشت متوجه هستی یا ساده تر بگم؟؟؟؟؟؟؟/
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
حسن زیادپیچیده وسخت حرف نزن..............واقعا"خطرناکه حسن توهمون ساده گفتنش هم موندی آن ماجرای یک بزرگتر از5که یادت هست که یکطرف هاشمی وخاتمی وکروبی وموسوی وجناب آقآی محسن رضایی تشریف داشتند ودر طرف دیگر دکتر وهمچنین انتخابات سال 84
نگار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
2
5
آقای پرزیدنت که گفتند خزانه خالی است و همون اول حقوق کارمندان را نداشتیم بدیم و ...
در این صدروز چه جوری پول جور کردند که تا الان نه هیچ یک از این مراسم ها و جشنواره ها و همایش های موازی و پرخرج (که هیچ سودی هم ندارد جز این که یه عده ای البته خواب راحت در آن تجربه می کنند) کنسل شده!!!!
نه تا الان این همه نهاد و موسسه و ... موازی که منجر به استخدام تعداد زیادی مدیر!!! شده ادغام یا منحل شده (البته در این مواقع معمولا حرف از تعدیل نیرو می شود و بیچاره کارمند و کارگری که اتفاقا کارهای اون نهاد رو انجام میده بیرون می کنند تا مبادا به علت کمبود بودجه از حق مدیران کم شود)
محمد
|
-
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
2
3
اون عزيزي كه در پاسخ به بنده يادداشت كرده بودن 13 رو 24 ميبينم. اينهم برات بگم كه هم در 88 وهمدر 92 ناظر و نماينده يكي از كانديداها بودم(م.ر) وقتي سر فقط يه برگ تعرفه كه ناخونا بود نماينده اقاي كروبي اعتراض كرد كه چرا اين راي را صحيح اعلام كردي جروبحث يكساعته كرد تازه بايد45بار تعرفه ها ولاشه تعرفه ها باز شماري بشن و با فرمهاي شوراي نگهبان همخواني داشته باشن امكان تقلب صفره.اگه اين حرف منو و امارشوراي نگهبان رو قبول نداري اصرار ميكنين كه 88 تقلب شده امسال هم روحاني باتقلب سر كار اومده پس نامشروعه اين مسند قدرتش؟!!!!!!!
کارمند
|
GERMANY
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
0
3
پشت همه ی این بازی ها صورت مرگ داره به ما نگاه میکنه که نزدیکه!
خیلی نزدیک!
که به ما و همه ی این هیاهوهای مسخره و بیهوده میخنده!
اینا شعر نیست.
معد از اصول دینه!
مرگ نزدیکه!
و حساب نزدیکه!
و سوال و جواب و قیامت!
من نه حتی مدیرم، نه وابسته به فرد و جناحی.
بعنوان جزئی ترین کارمند دولت توی این مدت هر توهینی رو دارم تحمل میکنم چون می ترسم بندازنم بیرون! چون هر روز تهدید میکنن! با حرف و عمل
خدایا ما از این ها نیستیم!
مارو با اینا محشور نکن!
ما و زندگیه ما و آخرت ما رو از شرشون حفظ کن!
کاربر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
0
1
1-این گزارش دادن تلوزیونی رئییس جمهور ابداع آقای روحانی بود دیگه ؟ منظورم اینه که مسئولین خودشونو ملزم بدونند به مردم در مورد عملکرشون گزارش بدند .
2- البته احمدی نژاد اشتباه بزرگی که داش این بود که هسچ وقت حاضر نبود بگه مردم اینجا کار من اشتباه بود ، معذرت می خوام .(ببینیم آقای روحانی چه میکنه چون قطعا ایشون هم مرتکب اشتباه میش)
3-دم آقای ظریف گرم که بعد از توافق در جمع خبرنگاران گفتند موفقیت امروز ما نتیجه تلاش های دولت های قبلی و مسئولان مذکاره کننده قبلی است . با این کارشون به نظر من در چشم ملت عزیز شدند .
4-من هم یه جون تحصیلکرده ام . از مسئولین دانشگاه و سیستم دانشگاهی هم زیاد کشیدم . زیاد . الانم دغدغه کار و ازدواج دارم .
5- اما دلم می خواد همه کسانی که نظر میدن به این سوال من خوب فکر کنند و جواب بنویسن . منطقی باشه خداییش نه با دعوا و نیش و کنایه .
6-البته قبلش به این مقدمه توجه کنید . آمریکا الان توی منطقه و در سایر نقاط جهان با مردم دنیا نه با حکومت ها چی کار می کنه ؟ توی عراق - افغانستان -پاکستان -سوریه - حتی مردم اروپا .
غیر از اینه که وزیرستان شمالی در پاکستان رو باره بمباران کرده و میکند و دولت پاکستان که دوست آمریکا هم هست کاری از دستش بر نمیاد ؟
عراق که نفتش به غارت میره ، سرمایه هاش میسوزه و بحران امنیتی داره بعد از چندین سال اشغال . به عبارت دیگر اشغال عراق نتیجه ای جز عزت مردم عراق در بر نداشته . درسته ؟
اونم از وضع افغانستان که آمریکا هر روز بهش فشار میاره که تفافق نامه امنیتی رو امضا کن .
راستی دوباره کاپتلاسیون !
اگه یه سرباز آمریکایی به یه زن افغانی زبونم لال تجاوز کنه و بنده خدا یادش رفته باشه وسایل پیشگیری هم استفاده کرده باشه . اولا دولت افغانستان نباید نگاه چپ به اون سرباز بکنه چون که یادش رفته وسایل پیشگری استفاده کنه .
بعدش هم وظیفه افغانستان نیست که محکمش کنه . بلکه اگر این سرباز محترم صلاح دونستن باید یه توک پا تشریف مبارکشونو ببرند توی دادگاه آمریکایی که اگر اون ها هم صلاح دونستند اون آقاهه ی بدو دعواش کنند که دفه دیگه از این کارا نکنه . خلاص به مهین سادگی .
7- حالا سوال من اینه . ما باید در مقابل این آمریکا چه کار کنیم ؟ به اجبار بریم زیر سلطش یا کار دیگه ای بکنیم .اگه کار دیگه ای لازمه چیکار باید کرد ؟
خداییش من خودمم نمی دونم چیکار باید کرد . دیگه دارم میبرم .
8- آیا ما می تونیم روی پای خودمون وایسیم . با شرایط فعلی که اصلا . برای این مسئله چه راهکار هایی دارن؟
ببخشید سرتونو درد اوردم .
لطفا جواب بنویسین .
سید نظام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
1
2
هشت سال به اندازه 800 سال دروغ تحویل مردم دادن و گند زدن 8000 سال باید کار کرد تا خرابی های ......... تمیز بشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
با این تهمتها نمیتوانید از آمدن دکتر به خواست وحول وقوه الهی جلوگیری کنید انشاءالله خواهد امد
ناشناس
| -
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
اگه اون به حرف شما توي 8سال اون كار رو كرده با اين 100 روز اين مساويند و حتي اين ...
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
2
2
فعلا"داغه کم کم خودش هم درلابلای گزارشهایش گم خواهدشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
1
1
واقعيت را گفته كه براي برخي ها سخته اينها را باور كنند.احمدي نژادبا تفرقه بين ملت ومسئولين (نمونه مجلس) ....
پاسخ ها
ناشناس
| -
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
سخني هم از ...
ناشناس
|
-
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
0
0
آقا به مجری چیکار داری دولتی که وزیرش میگه فکر نمیکردم مردم در صف های انبوه گرفتار بشن و پیش بینی های اولیه رو هم نکردن دیگه ..... ! ؟
سالی که نکوست از بهارش پیداست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار