کد خبر: 1239474
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
صهیونیست‌های شهرک‌نشین همزمان با تشدید فعالیت‌های مقاومت در کرانه باختری از تکرار طوفان الاقصی در این مناطق نگران شده‌اند. همین وحشت روزافزون باعث شده تا طی تماس‌هایی مدعی شوند که صدای حفاری در زیر خانه‌هایشان می‌شوند!

جوان آنلاین: نگرانی از وضعیت امنیتی کرانه باختری علاوه بر مقامات رژیم صهیونیستی باعث وحشت شهرک‌نشینان این رژیم هم شده است.

به گزارش تسنیم،  همزمان با افزایش عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند که 7 اکتبر جدید از این منطقه خواهد بود.

در همین چهارچوب گزارش شده که تعداد زیادی از شهرک نشین‌ها با تماس به نهادهای امنیتی مدعی شنیدن صدای حفاری از زیرخانه‌هایشان شده اند. این شهرک‌ها که اغلب در نزدیک دیوارحائل قرار دارند شاهد تشدید تدابیر امنیتی و و محدودیت تردد بوده‌اند اما با این حال احتمال تکرار عملیاتی در فرمت طوفان الاقصی آنها را بیش از پیش نگران کرده است.

کرانه باختری , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , کشور فلسطین ,

اهمیت این امر در اینجاست که افزایش نگرانی در شهرک‌نشین‌ها منجر به مهاجرت معکوس در میان صهیونیست‌ها شده است. براساس گزارش سازمان جمعیت و مهاجرت اسرائیل، بیش از نیم میلیون اسرائیلی خروجی قطعی از (فلسطین اشغالی) داشته و از زمان خروج‌شان پس از جنگ 7 اکتبر گذشته در نوار غزه دیگر باز نگشته‌اند.

همزمان گروه‌های مقاومت در کرانه به ویژه گردان اردوگاه جنین با انتشار تصاویر و ویدئویی به شهرک‌نشین‌های صهیونیست درباره ادامه حضور در فلسطین هشدار داده می‌دهند.

کرانه باختری , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , کشور فلسطین ,

روزنامه الاخبار در گزارشی از تحولات کرانه باختری با اشاره به اینکه بمب‌های کنار جاده‌ای در اردوگاه‌های جنین، بلاطه و نورالشمس ارتش اسرائیل را به وحشت انداخته تاکید کرد که اسرائیل وادار شده‌ برای نخستین بار از سال 2000(انتفاضه دوم قدس) از نیروی هوایی برای حمله به مواضع نیروهای مقاومت استفاده کنند.

همچنین نگرانی جدی وجود دارد که درگیری ها در اردوگاه ها که کانون تحرکات نیروهای مقاومت است به خیابان‌های کرانه باختری از جمله الخلیل و رام الله سرایت نماید. در این میان همزمان با اقدامات شاباک علیه مقاومت در کرانه باختری، نیروهای امنیتی  تشکیلات خودگردان با کمک عناصر استخبارات اردن نیز فعال شده اند تا اوضاع کرانه را آرام نمایند.  

کرانه باختری , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , کشور فلسطین ,

اشغالگران صهیونیست هم‌زمان با جنگ نسل‌کشی که علیه غزه به‌راه انداخته‌اند، به‌شکل شبانه‌روزی حملات وحشیانه‌ای به مناطق مختلف کرانه باختری انجام می‌دهند و روزی نیست که خبری از درگیری رزمندگان فلسطینی با نیروهای دشمن در مناطق مختلف کرانه باختری و شهادت جوانان فلسطینی مخابره نشود.

از 7 اکتبر 2023 همزمان با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون حدود 550 فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسیده و 5200 نفر هم زخمی شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار