کد خبر: 1238946
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
بایدن:
نامزد اصلی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور بار دیگر مدعی شد که از رقابت‌های انتخاباتی کنار نمی‌کشد، چرا که او تنها کسی است که می‌تواند رقیب جمهوری‌خواه خود را شکست دهد.

جوان آنلاین: جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به پرسش مجری شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» که آیا او تا آخر در انتخابات ریاست‌جمهوری باقی خواهد ماند یا کس دیگری جایگزینش می‌شود، با عصبانیت پاسخ داد که «هیچ جا نمی‌روم و بهترین کسی هستم که می‌توانم دونالد ترامپ را شکست دهم.»

پس از مناظره انتخاباتی اخیر بین جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان، بسیاری از اعضای ارشد حزب دموکرات نسبت به عملکرد ضعیفش در این مناظره ابراز نگرانی کردند و از او خواستند که از رقابت‌های انتخاباتی کنار بکشد و فرد دیگری با دونالد ترامپ رقابت کند.

شبکه سی‌ان‌ان دیروز دوشنبه اعلام کرد که چهار نماینده دموکرات دیگر از جو بایدن خواستند از رقابت انتخابات ریاست جمهوری این کشور کناره گیری کند

این نمایندگان دموکرات از نیویورک و کالیفرنیا این موضوع را با «حکیم جفریز» رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا در میان گذاشتند. چند نماینده دیگر دموکرات هم نسبت به وضعیت بایدن در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ابراز نگرانی کردند. نمایندگان دموکرات سنا دیروز درباره ادامه حضور بایدن در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشست برگزار کردند.

بایدن چند روز پیش اعلام کرده بود مصمم به ماندن در عرصه انتخابات است. عملکرد ضعیف رئیس جمهور آمریکا در اولین مناظره انتخاباتی با دونالد ترامپ، تردید دموکرات‌ها را درباره توانایی او برای پیروزی در این رقابت بیشتر کرده. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آبان ماه برگزار می‌شود.

برچسب ها: جو بایدن ، امریکا ، ترامپ
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار