کد خبر: 1238803
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی:
«یائیر گولان» رئیس حزب «کار» رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از عملکرد کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم گفت: ادامه وضعیت کنونی در نوار غزه برای اسرائیل فاجعه است و فاجعه های بیشتری را به دنبال دارد.

جوان آنلاین: گولان تصریح کرد: توصیف فاجعه برای وضعیت کنونی اسرائیل در نوار غزه کافی نیست.

وی افزود: ادامه این وضعیت، قربانیان بیشتر و فاجعه های دیگری را در راستای بقای سیاسی کابینه شکست خورده بنیامین نتانیاهو نخست وزیر به دنبال دارد.

گولان تصریح کرد: آنچه در جریان است فقط فاجعه نیست بلکه شکست، ننگ و حماقت بی حد و مرز است و ما بدون داشتن هیچ هدفی، تلفات بیشتری (در جبهه نبرد در نوار غزه و جبهه نبرد با حزب الله لبنان) می دهیم.

وی گفت: ما می توانستیم از مدتها پیش با دستیابی به توافق مبادله اسیران (با جنبش حماس)، به جنگ پایان دهیم، از فرصت آتش بس در نوار غزه برای برقراری آرامش درمرزهای لبنان استفاده کنیم، زندگی را به شهرک های (صهیونیست نشین) تخلیه شده در شمال و جنوب (فلسطین اشغالی) بازگردانیم و یک ائتلاف منطقه ای را با حمایت کامل آمریکا تشکیل دهیم.

گولان افزود: می توانستیم کارهای زیادی انجام دهیم ولی کابینه ویرانی و تخریب، از انجام هر اقدامی به سود اسرائیل ناتوان است.

به گزارش ایرنا، گولان پیشتر نیز خواستار تلاش برای امضای توافق آتش بس برای تبادل اسرا بین این رژیم و مقاومت فلسطین شده بود.

وی گفته بود: توافق آتش بس نه تنها به توقف جنگ علیه غزه منجر خواهد شد بلکه می تواند به درگیری ها در شمال (سرزمین های اشغالی در مرز لبنان) نیز پایان دهد.

این مقام صهیونیست، توافق آتش بس را هم از این نظر که به درگیری های رژیم اشغالگر در جبهه های مختلف جنگ پایان خواهد داد و هم از این نظر که به آزادی اسرای صهیونیست منجر خواهد شد، توافقی «ایده‌ال» و «مهم» ارزیابی کرده بود.

دور اول مذاکرات رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین برای مبادله اسرای طرفین، اخیرا در دوحه پایتخت قطر به پایان رسید.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمعه شب تأیید کرد که رئیس سازمان جاسوسی این رژیم موسوم به «موساد» که برای مذاکره با حماس به قطر رفته بود، پس از پایان مذاکره برای گزارش به مقامات، از دوحه به سرزمین‌های اشغالی بازگشته است.

دفتر نتانیاهو اعلام کرد که پس از نشست دوحه توافق شد که هیأت های مذاکره کننده، هفته آینده مذاکرات را ادامه دهند. در همین راستا، امروز دوشنبه قرار است رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شاباک» به مصر و چهارشنبه به قطر سفر کند.

با گذشت حدود ۹ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار