کد خبر: 1238031
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
فرمانده مرزبانی انتظامی:
فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان اینکه خون شهید ضامن امنیت کشور است، اظهار کرد: مرزبانان سلحشور تا آخرین قطره خون خود از مرزهای کشور حراست و پاسداری می‌کنند و شهید بزرگوار «ابراهیم مرمزی» تا آخرین نفس و قطره خون از صندوقی که آرای مردم در آن بود، حفاظت کرد.

جوان آنلاین: سردار احمدعلی گودرزی در دیدار با خانواده شهید ابراهیم مرمزی، گفت: شهید مرمزی حافظ صندوق آرای مردم بود و بر تأمین امنیت صندوق رأی ریاست جمهوری تا آخرین نفس و قطره خون پافشاری کرد.

به گزارش ایرنا از فرماندهی مرزبانی انتظامی، وی افزود: بدترین لحظه برای یک فرمانده زمانی است که همکار و همرزم خود را از دست می دهد. چرا که همه همکاران در واقع فرزندان ما هستند.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا همکار و همرزم شهید مرمزی بودن را افتخاری عظیم دانست و گفت: شهید با لباس مقدس مرزبانی در انتقال صحیح و سالم صندوق آرای مردم پافشاری داشت و خون پاک خود را در راه نظم و تأمین امنیت عمومی کشور تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد.

سردار گودرزی با بیان اینکه خون و شهادت این غیورمردان و جان برکفان که فرزندان این مرز و بوم هستند، باعث آبیاری درخت تنومند انقلاب می شود، تصریح کرد: شهادت، حقیقت عظیمی است که شامل بندگان خاص می شود و شهید ابراهیم مرمزی از آن دسته از بندگان پاک خداوند متعال بود.

وی افزود: همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم که با روزی حلال جگرگوشه های خود را پرورش داده و برای ایجاد امنیت و دفاع از کشور هدیه کردند. بر اساس فرموده بزرگان، بازماندگان شهدای عزیز به ویژه مادران و پدران در شان و ارزش، بلافاصله پس از شهدا قرار دارند و هیچ فاصله ای با شهدا ندارند.

فرزندم جان خود را تقدیم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد

قاسم مرمزی پدر شهید ابراهیم مرمزی در این دیدار شهادت فرزندش را به سردار گودرزی و سایر همرزمان وی تسلیت گفت و اظهار داشت: افتخار می کنم که فرزندم سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه فرزندش عاشق ولایت، شهادت، والدین، نظام و لباس مقدس سربازی مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار داشت: فرزندم برای دفاع از آرای مردم به شهادت رسید و حاضرم سایر فرزندانم را در این راه فدا کنم.

این پدر شهید گفت: ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و ما میلیون ها ابراهیم داریم. پسرم فرزند این مملکت است و به کشور و انقلاب علاقه ای خاص داشت و در نهایت جان خود را در راه تأمین امنیت تقدیم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد که ما از این اتفاق خرسند هستیم.

بر اساس این گزارش، سرباز وظیفه انتظامی فرهاد جلیل پیران و گروهبان‌یکم مرزبانی ابراهیم مرمزی در نخستین ساعات بامداد شنبه ۹ تیر ماه بر اثر حمله اشرار مسلح به خودرو حامل صندوق اخذ رای دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در منطقه جکیگور استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار