کد خبر: 1232852
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
پیکر شهید مدافع حرم «سعید آبیار» در میان حزن و اندوه مردم شهید پرور استان البرز با شکوهی خاص در کرج تشییع و پس از اقامه نماز جهت خاکسپاری در جوار حرم مطهر شاه عبدالعظیم الحسنی (ع) به شهر ری منتقل شد.

مراسم تشییع شهید مدافع حرم «سعید آبیار» با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج، دکتر عبداللهی استاندار البرز، امیرحسین دانش کهن سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، مسئولین لشگری و استانی و اقشار مختلف مردم شهیدپرور و انقلابی کرج برگزار شد.
مردم شهید پرور استان البرز که از ساعاتی قبل از شروع مراسم در میدان شهدای کرج حاضر شده بودند با آمدن پیکر مطهر شهید آبیار خشم و انزجار خود را با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از صهیونیست های غاصب اعلام داشتند و پس از آن پیکر مطهر این شهید والامقام را با مرثیه سرایی، تا امامزاده حسن (ع) کرج تشییع کردند.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از اقامه نماز توسط آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج و برگزاری مراسم عزاداری در امام زاده حسن(ع) برای خاکسپاری در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به شهر ری انتقال یافت.

 

برچسب ها: البرز ، کرج ، شهید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار