کد خبر: 936258
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
گزارش "جوان آنلاین" از برگزاری هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال
روز سوم هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز به پایان رسید که شاگردان قلعه نوعی توانستند پس از ۱۳ هفته ترمز پدیده را بکشند و دومین باخت فصل شان را رقم بزنند. در دیگر بازی های امروز نفت مسجدسلیمان در خانه با یک گل از سد پیکان گذشت و شاگردان علی دایی در حالی که میزبان بودند با صنعت نفت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری : روز سوم هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز به پایان رسید که شاگردان قلعه نوعی توانستند پس از ۱۳ هفته ترمز پدیده را بکشند و دومین باخت فصل شان را رقم بزنند. در دیگر بازی های امروز نفت مسجدسلیمان در خانه با یک گل از سد پیکان گذشت و شاگردان علی دایی در حالی که میزبان بودند با صنعت نفت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در نخستین دیدار که از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز شده بود، سپاهان به مصاف پدیده مشهد رفت و در پایان به پیروزی یک بر صفر رسید. در دقیقه ۲۶ مهرداد محمدی با شوتی محکم دروازه پدیده را باز کرد . علی رغم تلاش زیاد بازیکنان هر دو تیم ، گل دیگری رد و بدل نشد تا در نهایت بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان برسد. سپاهان با این پیروزی ۲۹ امتیازی شد و بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده، صدر جدول را پس از هفته ها از شاگردان گل‌محمدی گرفت.

در دیگر بازی امروز نفت مسجد سلیمان در خانه به مصاف پیکان تهران رفت و در پایان یک برد شیرین کسب کرد .در این بازی پیمان میری در دقیقه ۶ پنالتی‌ای را برای نفت مسجد سلیمان تبدیل به گل کرد. با این باخت بحران تیم پیکان کماکان ادامه دارد.نفتی‌ها با این برد، ۱۴ امتیازی شده و به رده دهم رسیدند. پیکان نیز با ۱۶ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

اما در آخرین بازی امروز علی دایی در حالی که در خانه پذیرای تیم استقلال خوزستان بود نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و تن به تساوی یک بر یک داد. در این بازی سایپا تا دقایق پایانی با تک گل مهدی ترابی از حریف خود پیش بود، اما  دقیقه ۷۸ توسط محمدرضا مظاهری، کار به تساوی کشیده شد تا یک شگفتی دیگر هم رقم بخورد و استقلال از سایپا یک امتیاز بگیرد.سایپا با این تساوی، به امتیاز  هفدهم رسید و در رتبه هفتم قرار گرفت. اما استقلال خوزستان با پنج امتیاز همچنان در قعر جدول هستند.

اما دیروز در ادامه هفته چهاردهم دو تیم فوتبال نساجی مازندران و سیپدرود رشت در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برابر هم قرار گرفتند که این دیدار جذاب و دیدنی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. گل اول بازی دقیقه ۴۵ توسط نظری برای نساجی به ثمر رسید .در نیمه دوم شاگردان علی کریمی با نمایش یک بازی هجومی توانستند دو بار توسط غلامی و سلیمانی دروازه حریف را باز کنند اما در دقیقه ۷۸  مهرداد عبدی کار را به تساوی کشاند.

در دیگر بازی در تبریز، ماشین‌سازی در ورزشگاه بنیان‌دیزل میزبان پرسپولیس تهران بود.این دیدار در ۹۰ دقیقه بازی گلی رد وبدل نشد تا اینکه دقیقه ۹۳ شجاع خلیل‌زاده گل برتری را وارد دروازه حریف کرد.پرسپولیس با این برد ارزشمند ۲۴ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت.

در آخرین بازی دیروز استقلال و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری دو گله شاگردان شفر به پایان رسید تا استقلال برای نخستین بار در طول فصل بتواند به دو پیروزی پیاپی برسد. گل‌های استقلال را در این دیدار فرشید باقری در دقیقه ۸ و طارق همام در دقیقه ۲۴ وارد دروازه صنعت نفت آبادان کردند. با این تساوی نساجی ۱۳ امتیازی شد و به رده دوازدهم صعود کرد. شاگردان علی کریمی نیز با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماندند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار