کد خبر: 1227116
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
لیگ اروپا در نیمه‌نهایی
شاگردان آلونسو برای ادامه روند شکست‌ناپذیری خود امشب کار سختی دارند، کاری که اگر موفق به انجام آن شوند آن وقت می‌توانند برای بازی برگشت با خیالی راحت به حضور در فینال فکر کنند
حامد قهرماني

جوان آنلاین: مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ اروپا امشب با انجام بازی‌های رفت آغاز می‌شود که طی آن آ. اس‌رم ایتالیا از بایرلورکوزن آلمان پذیرایی می‌کند و در دیگر بازی، مارسی فرانسه میزبان آتالانتا دیگر ایتالیایی حاضر در این مرحله است. 
دیدار اول، یعنی دیدار رم مقابل قهرمان بوندس‌لیگا به جز قدرت‌نمایی لورکوزن در آلمان و اروپا از جنبه دیگری هم برای علاقه‌مندان به فوتبال در ایران مهم است و آن نیست جز حضور سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران در ترکیب رم و مقابله با تیم سابقش که باعث می‌شود بازی برای هواداران ایرانی رنگ و بویی دیگر داشته باشد. اما جدای از این مسئله بایر لورکوزن با هدایت ژاوی آلونسو یک فصل رویایی را پشت سر گذاشته است. این تیم قهرمانی بوندس‌لیگا را در حالی به دست آورده که هنوز هیچ باختی را تجربه نکرده است. 
لورکوزن با حذف وستهام و قره‌باغ به این مرحله رسیده و جالب اینکه در مرحله گروهی این مسابقات هم شکستی را تجربه نکرده تا در حال حاضر به تیم شکست‌ناپذیر فوتبال اروپا تبدیل شود. با این حال بازی در ایتالیا، آن هم مقابل تیم باانگیزه رم داستان دیگری دارد. شاگردان آلونسو برای ادامه روند شکست‌ناپذیری خود امشب کار سختی دارند، کاری که اگر موفق به انجام آن شوند آن وقت می‌توانند برای بازی برگشت با خیالی راحت به حضور در فینال فکر کنند. 
اما دیگر بازی امشب را مارسی مقابل آتالانتا برگزار می‌کند. مارسی که در این فصل لوشامپیونه در میانه‌های جدول قرار داشت و فصل را هم همین‌طور به پایان رساند، حالا چشم امید به لیگ اروپا دارد تا شاید بتواند با صعود به فینال فرصتی تازه به دست آورد. در آن سوی میدان آتالانتا تیم ششم جدول سری آ وضعیتی مشابه مارسی را در ایتالیا تجربه کرده است. بنابراین امشب چیزی برای از دست دادن ندارد و به میدان می‌آید تا با کسب بهترین نتیجه آماده بازی برگشت در زمین خود شود. 
نکته جالب اینکه هم مارسی و هم آتالانتا با صعود به فینال می‌توانند امیدوار باشند که در فصل بعد لیگ اروپا هم حضور داشته باشند که در این‌صورت شاید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در فصل بعد مسابقات حاضر شوند. هرچند باید از صخره سخت رم یا لورکوزن عبور کنند که این خود مشکلات خودش را دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار