کد خبر: 936196
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
گفت وگو با عضو شواری فنی کشتی فرنگی درباره لزوم برگزاری فوری مجمع فدراسیون کشتی
در حالی تا شروع رقابتهای جهانی و همچنین المپیک ۲۰۲۰ توکیو زمان زیادی نداریم که هنوز فدراسیون کشتی پس از رفتن خادم با سرپرست اداره می شود. سرپرستی که قطعا اختیارات یک رئیس فدراسیون را ندارد و متولیان وزارت ورزش باید هر چه زودتر زمان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون کشتی را اعلام و تصمیم نهایی را برای ریاست فدراسیون بگیرند.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : در حالی تا شروع رقابتهای جهانی و همچنین المپیک ۲۰۲۰ توکیو زمان زیادی نداریم که هنوز فدراسیون کشتی پس از رفتن خادم با سرپرست اداره می شود. سرپرستی که قطعا اختیارات یک رئیس فدراسیون را ندارد و متولیان وزارت ورزش باید هر چه زودتر زمان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون کشتی را اعلام و تصمیم نهایی را برای ریاست فدراسیون بگیرند.

رحیم علی ابادی عضو شواری فنی کشتی فرنگی در گفت وگو با "جوان آنلاین" با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه سریعتر مجمع عمومی فدراسیون کشتی و انتخاب رئیس جدید گفت: مدتی است آقای خادم از سمت خود کنار رفتن و بنا بر تشخیص وزارت ورزش آقای بنی تمیم مسئولیت را بر عهده گرفته اند. درست است که آقای بنی تمیم طبق روال معمول زحمت می کشند و کارهای فدراسیون را انجام می دهند و در حال حاضر هم مسابقات جوانان جام شاهد  هم برگزار شد اما به هر حال بهتر است که مجمع عمومی فدراسیون کشتی رئیس جدید انتخاب و فرد منتخب مشغول به کار شود. قطعا کسی که حکم سرپرستی دارد اختیاراتش با کسی که حکم رئیس فدراسیونی دارد خیلی فرق می کند.کشتی در چند ماه اخیر دوران خوبی را سپری نکرده و بهتر است هر چه زودتر فرد منتخب جایگزین شود .

وی با اشاره به اینکه نباید زمان را بدین شکل از دست داد اظهار داشت: ببیند هر چند آقای بنی تمیم درزمان خود خادم هم مدتی همه کاره فدراسیون بودند و پیچ و خم کار اشراف دارند اما به هر حال ما مسابقات جهانی و المپیک را پیش رو داریم و باید هر چه زودتر تکلیف مشخص شود.یکی از اقدامات خوب آقای بنی تمیم معرفی سرمربی آزاد و فرنگی بود که با تایید وزارت ورزش انتخاب شدند و این یکی اینکه بخشی از برنامه ها مشخص شده و مربیان با فراقی خاطر تا پایان المپیک می توانند برای تیم ملی برنامه ریزی بلند مدت داشته باشند.

عضو شواری فنی کشتی فرنگی با اشاره به اینکه آیا مجمع فردی را برای ریاست معرفی کرده اند اظهار داشت: به طور رسمی نه اما شرایط و قرائن این گونه به نظر می رسد که خود آقای بنی تمیم معرفی شوند. بالاخره بنی تمیم تعامل خوبی را وزارت ورزش دارد.سالهای بعنوان نایب رئیس فدراسیون مشغول به کار بودند و حتی زمانی هم بعنوان نفر اول فدراسیون در زمان سرمربیگری خادم در فدراسیون مشغولبه کار بودند.به اعتقاد من ایشان می توانند از پس مشکلات فدراسیون و حل آن برآیند .

علی آبادی در ادامه افزود: تا آنجا که می دانم هفته آینده قرار است نام فرد منتخب در مجمع اعلام و نهایی شود.الان با توجه به اینکه مسابقات جوانان جام شاهد  برگزار شد مسئولان فدراسیون کمی درگیری برگزاری مسابقات هستند اما انشاله اگرمشکلی پیش نیاید هفته آینده شخص منتخب حتما نهایی و معرفی می شود. می دانم که متولیان وزارت ورزش با جدیت بدنبال انتخاب گزینه هماهنگ با سیاست های خودشان هستند و در نهایت گزینه ای بر صندلی ریاست فدراسیون کشتی خواهد نشست که با اهداف و برنامه های وزارت ورزش همسو باشد. همان طور که گفتم فدراسیون کشتی چندی پیش با ارسال نامه ای به وزارت ورزش خواستار تعیین زمان انجام ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون شد تا با توجه به تاکید اعضای مجمع هر چه سریعتر انتخابات برگزار شود.کشتیدر جامعه ورزشی یکی از رشته های پرطرفدار است و هواداران زیادی چشم شان به این رشته است. در یک سال گذشته ما نتایج خوبی از کشتی نگرفته ایم و امیدواریم در رقایتهای جهانی سال آینده و المپیک با حضور افرادی چون بنا موفقیت های کشتی دوباره تکرار شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار