کد خبر: 899944
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
سردار غيب‌پرور:
رئيس سازمان بسيج مستضعفين از آخرین ساخته ابراهیم‌حاتمی‌کیا که به موضوع مبارزه با داعش در سوریه می‌پردازد تجلیل کرد و آن را نوعی خط‌شکنی دانست.

سردار غلامحسين غيب‌پرور با بيان اينكه حاتمي‌كيا با ساخت فيلم «به وقت شام» خط‌شكني كرد، گفت: معلوم است يك كار فاخر و با عظمتي مانند «به وقت شام» تركش دارد. مگر كسي مي‌تواند بگويد من در خط مقدم حاضر مي‌شوم به شرط اينكه تير و تركش نخورم؟
سردار غيب‌پرور در پاسخ به سؤالي درباره ساخت آثار در حوزه انقلاب و دفاع مقدس و سختي‌هاي هنرمندان در ساخت آثار با اين مضامين گفت: دفاع از انقلاب اسلامي هزينه‌هاي خودش را دارد. فردي دفاع از انقلاب اسلامي را در شلمچه، در عمليات خيبر، فاو و... انجام مي‌دهد كه يا شهيد مي‌شود يا مجروح مي‌شود. دفاع از انقلاب اسلامي در سرزمين سوريه توسط افراد هزينه‌ خودش را دارد. دفاع از انقلاب اسلامي در حوزه فرهنگي هزينه خودش را دارد.
وي ادامه داد: اقتضای دفاع از انقلاب اسلامي اين است كه ما اين هزينه‌ها را بپردازيم. آقاي حاتمي‌كيا با ساخت فيلم «به وقت شام» خط‌شكني كرد. من فيلم را ديدم، واقعاً «به وقت شام» يك خط‌شكني بزرگ است. معلوم است يك كار فاخر و باعظمتي مانند «به وقت شام» تركش دارد. مگر كسي مي‌تواند بگويد من در خط مقدم حاضر مي‌شوم به شرط اينكه تير و تركش نخورم؟
سردار غيب‌پرور در ادامه تأكيد كرد: افرادي كه در دفاع از انقلاب اسلامي در جبهه‌هاي مختلف و در خط مقدم حاضر مي‌شوند، مفهومش اين است كه اصابت تير و تركش و حتي شهادت را پذيرفته‌اند. رئيس بسيج مستضعفين در ادامه گفت: جبهه انقلاب اسلامي در عرصه هنر مجاهدت‌هاي خاص خودش را مي‌طلبد. پايمردي از اصول مسلم استمرار اين مجاهدت است. قرار نيست كسي جا خالي كند، البته بايد تلاش كنيم اين تير و تركش كم شود اما به صفر نمي‌رسد. كساني كه وارد اين عرصه شدند حساب همه چيز را بكنند و بدانند در چه عرصه‌اي وارد شدند. در جبهه فرهنگي ما با دشمن بيروني، دشمن داخلي و دوستان جاهل روبه‌رو هستيم. لطمات دوستان جاهل از لطمات دشمنان بيشتر است.
سردار غيب‌پرور در خاتمه گفت: به هر ترتيب ماندگاري در عرصه فرهنگ در دفاع از انقلاب اسلامي، مقاومت و پايمردي مي‌طلبد كه خدا كند امثال آقای حاتمي‌كيا به جاي يك نفر به يك‌ميليون نفر برسد، كشور ما اين بضاعت را دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار