کد خبر: 899833
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
آخرين خبرها از رئاليتي‌شوی نوروزي شبكه افق
مستند مسابقه «هفت روز و هفت ساعت» با تكميل مراحل تدوين و آماده‌سازي نهايي در روزهاي اخير، طي نوروز 97 از شبكه افق پخش مي‌شود.

به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومي شبكه افق، مستند مسابقه «هفت روز و هفت ساعت» براي پخش در ايام نوروز از شبكه افق توليد شده است؛ اين رئاليتي شو در 14 قسمت 52 دقيقه‌اي با تهيه‌كنندگي و كارگرداني سعيد ابوطالب طي نوروز 97 روي آنتن خواهد رفت. در اين مسابقه گروهي از بازيگران سينما و تلويزيون از ايران و لبنان حضور دارند و در شش گروه به رقابت با هم مي‌پردازند و يك گروه داوري نيز بر كار آنها نظارت مي‌كند. اميرحسين رستمي، الناز حبيبي، عليرام نورايي و ليندا كياني بازيگران سينما و تلويزيون و حميدرضا حامي خواننده جوان كشورمان شركت‌كنندگان ايراني و سالي بسمه، كارلوس عازار سوپراستار و خواننده لبناني، ساره قصير، محمد شمص، مهدي فخرالدين، عدي رعد و رباه الشريف از هنرمندان و شركت كنندگان لبناني اين مسابقه هستند و لادن مستوفي هم يكي از داوران «هفت روز و هفت ساعت» خواهد بود. پروژه بين‌المللي «هفت روز و هفت ساعت» در حقيقت يك رالي جذاب و ديدني با حضور هنرمنداني از ايران و لبنان است كه توليد آن در لوكيشن‌هاي داخل و خارج از كشور صورت گرفته است، نقطه آغاز اين رالي موزه جنگ مليتا در جنوب لبنان بوده و بعد از گذر از بيروت و سپس شمال ايران، آخرين سكانس آن در نقطه پايان فيلمبرداري شد.
در حال حاضر مراحل تدوين و آماده‌سازي نهايي اين مسابقه جذاب و هيجان‌انگيز در حال انجام است تا در نوروز 97 شاهد پخش آن از شبكه افق باشيم.
«هفت روز و هفت ساعت» از يكم تا چهاردهم فروردين هر شب ساعت 21 روي آنتن مي‌رود و تكرار آن هم ساعت 9 صبح روز بعد پخش خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار