کد خبر: 849381
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
راکعی در گردهمایی اصلاح‌طلبان استان آذربایجان شرقی مطرح کرد
دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش با اشاره به اینکه موضوعی که در مناظره پیش آمده این است که چرا رئیس‌جمهور در مناظره نتوانست به خوبی پاسخ برخی‌ها را بدهد، گفت: در جواب آنها می گویم روحانی یک اعتدال‌گرا است.
فاطمه راکعی با حضور در گردهمایی اصلاح‌طلبان استان آذربایجان شرقی در تالار پتروشیمی تبریز ضمن تسلیت و ابراز همدردی با جان‌باختگان سیل آذربایجان، اظهار کرد:  از اعضای ستاد و طرفداران درخواست می‌کنم بدانند هرکدام از  ما یک ستاد متحرک هستیم و باید تنها به رأی آوری اکتفا نکنیم.

وی با تاکید به اینکه در این چند روز باقی‌مانده به انتخابات باید به فکر رأی خاکستری‌ها باشیم، افزود: افراد با رأی خاکستری‌ها اثبات‌شده که تمایل به اصلاحات دارند ولی بنابه مسائل حل‌نشده کشور که البته اجازه ندادند دولت اول روحانی آنها را انجام دهد و از این رو با مردم صحبت کنید و آنها را با این موضوع آگاه سازید.

راکعی با اشاره به اینکه موضوعی که در مناظره پیش آمده این است که چرا رئیس‌جمهور در مناظره نتوانست به خوبی پاسخ برخی‌ها را بدهد، گفت:  در جواب آنها می گویم روحانی یک اعتدال‌گرا بوده و در سال ۹۲ شخصیت‌های اصلاح‌طلبان تصمیم گرفتند که به شخصیتی مانند روحانی احتیاج است و به وی رأی دادند.

راکعی با یادآوری به اینکه حضور جهانگیری به‌عنوان کاندیدا نشان داد که وی به‌طور کامل اصلاح‌طلب هستند، افزود: خوشبختانه یکی از نامزدها در مناظره کاری کرد که همه شناختند و سعی می‌کند در جبهه اصولگراها نباشد و خود را از بین مردم نشان دهد.

ِوی خاطرنشان کرد: مردم باید آگاه باشند که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و رأی شناور دارند و باید آنها را آگاه سازید و از دو جریان یکی را انتخاب کنند و که مطمئناً با آگاهی طرف ما خواهند شد.

وی گفت: جمع آرای اصلاح‌طلبان و نخبگان روی آقای روحانی است و باید با همدلی بار دوم بهار ۹۲ را ایجاد کنیم.

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش به اهمیت انتخابات شورا در کنار انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در مورد شوراها نیز می‌توان گفت باید بسیار جدی گرفته شود و فرد مطلوب را انتخاب کنید که در ۵ کمیسیون شوراها عمل کنند.

وی  تأکید کرد: در مورد آقای روحانی به رأی آوری اکتفا نکنیم و کمک کنیم به خواسته‌های مردم عمل کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر