کد خبر: 840756
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
استفانو پیولی

سرمربی اینتر بعد از باخت خانگی به رم صحبت‌های جنجالی در مورد داوری در لیگ فوتبال ایتالیا مطرح کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، اینتر در حالی که در هفته‌های گذشته توانسته بود نتایج مطلوبی را کسب کند، شب گذشته (یکشنبه) غافلگیر و در خانه با نتیجه‌ سه بر یک مغلوب رم شد.

استفانو پیولی بعد از شکست تیمش در این بازی گفت‌: به هیچ وجه انتظار نداشتم تیمم این نتیجه‌ را کسب کند. هر چند می‌دانستیم با یک تیم قدرتمند و مدعی بازی داریم. دیداری پیچیده و سخت بود. رم در فرصت‌هایی که به دست آورد، دقت بیشتری داشت و توانست به خوبی از شانس‌هایش استفاده کند. ما نیز شانس‌هایی برای گل داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از این موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنیم. فکر می‌کنم فرق دو تیم در این موضوع بود که ما موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل نکردیم ولی رم توانست از این موقعیت‌ها بهترین استفاده را ببرد و  گلزنی کند.

سرمربی اینتر در ادامه‌  گفت‌: برای این مسابقه برنامه‌های هجومی زیادی داشتیم. در طول هفته‌ گذشته تمرینات زیادی کردیم اما متاسفانه راجا ناینگولان دو شوت خیلی خوب داشت که قابل مهار نبود. این باعث شد که حریف پیش بیفتد. اعتراضی بابت داوری در این بازی ندارم و تمایلی ندارم درباره داور مسابقه صحبت کنم ولی این را با صراحت اعلام می‌کنم که داوری‌ها جهت‌دار است. در واقع برخی از تیم‌ها از داوری سود می‌برند و همان صحنه‌ها وقتی در بازی‌های دیگر تکرار می‌شود، با بی‌اعتنایی داور مسابقه روبرو می‌شود. نمی‌خواهم جنجال بسازم. هر کس هر طور که می‌خواهد می‌تواند از صحبت‌های من برداشت کند.

سرمربی اینتر بعد از شکست برابر یوونتوس هم صحبت‌هایی را به زبان آورد و عنوان کرد داوران به سود یووه سوت می‌زنند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار