کد خبر: 811890
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
فرمانده سپاه استان تهران؛
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس امسال بیشتر متمرکز بر نسل جوان است، گفت: برنامه های امسال 25% افزایش کمی نسبت به سال گذشته دارد و مجموعاً در 34محور اصلی و 436محور فرعی برگزار می شود، این برنامه ها در سطح پایگاه های مقاومت بسیج به بیش از 1300مورد می رسد.

سردار علی نصیری ادامه داد: ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس امسال از 31شهریور ماه آغاز و تا 7مهر ماه ادامه خواهد داشت.

وي ضمن تشریح برنامه های این هفته در سطح شهرستان های استان تهران، از برگزاری رژه و صبحگاه مشترک و تجمع بسیجیان و نیروهای مسلح برای وحدت بیشتر نیروهای مسلح، برپایی نمایشگاه، پیاده روی خانوادگی، کوهپیمایی و دیگر برنامه های ورزشی، فرهنگی و معنوی، نواخت زنگ مقاومت در مدارس، همایش های نهضت روشنگری و همایش پیشکسوتان و رزمندگان و ائمه جماعات، ایجاد ایستگاه های سلامت، اجرای تئاتر خیابانی، برپایی اردوهای جهادی، فرهنگی، زیارتی و غبارروبی، عطر افشانی کلیه گلزار شهداهای استان و ... به عنوان اهم این برنامه ها نام برد.

فرمانده نواحی بسیج شهرستان های استان تهران با یادآوری اینکه همیشه ملتها پایان جنگ را خوشحالی میکنند و گرامی می دارند، افزود: در کشور ما سالروز آغاز جنگ که در حقیقت شروع دفاعی مقدس بود گرامی داشته می شود چرا که ما هیچ وقت در جنگ وارد نشدیم و فقط از دین و وطن خود دفاع کردیم، هر کس با هر امکاناتی که داشت در عرصه دفاع ورود پیدا کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار