کد خبر: 1227087
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین گریزی به آمار حوادث کار در استان زد و با بیان اینکه این روند در استان نزولی بوده است، یادآور شد: با توجه به تقویت نظارت‌هایی که در این حوزه داشتیم، حوادث کارگری روند کاهشی داشته است.

 جوان آنلاین: به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، وضعیت صنعتی و اقتصادی استان پاسخگوی مشارکت اقتصادی افراد جویای‌کار است. 
طیب جعفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه شمار بیمه‌شدگان اجباری در زنجان از ۱۱۲هزار نفر به ۱۳۴هزار نفر رسیده است، گفت: این رشد متناسب با رشد اقتصادی استان بوده است. وی از افزایش سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور خبر داد و اظهار کرد: این سهم با توجه به اینکه جمعیت این استان ۱/۳درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد، کمتر از یک‌درصد بود، این در حالی است که با روی کار آمدن دولت سیزدهم و اقداماتی که تا به امروز در این زمینه انجام گرفته، روند افزایشی داشته و در حال عبور از یک‌درصد است. جعفری رتبه نخست زنجان در شاخص نرخ مشارکت اقتصادی در کشور را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۳۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۱۰۰ هزارنفری استان در سن کار قرار دارند. 
وی تأکید کرد که خوشبختانه وضعیت صنعتی و اقتصادی استان پاسخگوی مشارکت اقتصادی افراد جویای کار است. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین گریزی به آمار حوادث کار در استان زد و با بیان اینکه این روند در استان نزولی بوده است، یادآور شد: با توجه به تقویت نظارت‌هایی که در این حوزه داشتیم، حوادث کارگری روند کاهشی داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار