کد خبر: 781714
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
مدير كل گمرك استان كرمانشاه از صادرات40 میلیون و 916 هزار و 203 دلاری کالا از کمرگ پرویز خان این استان خبر داد.

خلیل حیدری با اعلام اين خبر گفت : امسال 73 میلیون و 887 هزار و 537 دلار کالا به وزن 290 هزار و 909 تن از گمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان، پاوه و بازارچه‌های مرزی پرویزخان و شوشمی صادر شده است.

مدير كل گمرك استان كرمانشاه با اشاره به افزايش 11درصدي  صادرات از گمرک پرویزخان همچنین افزود: گمرک رسمی و بین‌المللی پرویزخان در مقایسه با دیگر گمرکات استان کرمانشاه سهم نخست در صادرات را از آن خود کرده است،

وي  گوجه‌فرنگی، سیب، سیمان، پیاز، موسیر، سیب زمینی و لوازم خانه‌داری و پاکیزگی را  از جمله کالاهایی اعلام كرد كه  از گمرکات این استان صادر شده است.

مدير كل گمرك استان كرمانشاه  در ادامه با اشاره به تشریفات صادرات از گمرک این استان گفت: تشریفات صادرات 30 میلیون و 55 هزار و 880 دلار کالا به وزن 125 هزار و 586 تن از گمرک کرمانشاه در فروردین ماه امسال انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد دو درصدی ارزش همراه بوده است و این روند با توجه به تجهیز این گمرک در حال افزایش است..

حیدری همچنین پیرامون تشریفات صادرات از گمرک خسروی افزود: در مدت مذکور برای یک میلیون و 961 هزار و 143 دلار کالا به وزن 42 هزار و 616 تن تشریفات صادرات انجام و بیشترین کالاها از استان  کرمانشاه به کشور عراق صادر شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار