کد خبر: 756168
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
در ديداري با حضور اعضاي دبيرخانه جشنواره مردمي عمار و محمد سرور رجايي و حجت‌الاسلام عسگر آقايي در منزل پدر شهيد مصطفي احمدي‌روشن، حاج‌ رحيم احمدي‌روشن، به عنوان دبير اكران‌هاي مردمي ششمين جشنواره عمار معرفي شد.
در ديداري با حضور اعضاي دبيرخانه جشنواره مردمي عمار و محمد سرور رجايي و حجت‌الاسلام عسگر آقايي در منزل پدر شهيد مصطفي احمدي‌روشن، حاج‌ رحيم احمدي‌روشن، به عنوان دبير اكران‌هاي مردمي ششمين جشنواره عمار معرفي شد.
به گزارش «جوان» در اين ديدار، پدر شهيد احمدي‌روشن، ضمن قدرداني از تلاش‌هاي اعضاي دبيرخانه جشنواره عمار با اشاره به آيه «وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ» (قصص/5) گفت: خداوند به خاطر ولايتمداري، استقامت و استكبارستيزي مردم ايران، اين ملت را مورد عنايت خود قرار داده است.
وي ادامه داد: بنده دوران انقلاب و جنگ تحميلي را تجربه كردم و بر همين اساس معتقدم ملت ايران شايسته اين انتخاب بوده است و امروز، مي‌بينيم كه بعد از گذشت نزديك به چهار دهه از انقلاب با اهداي هزاران شهيد، همچنان در اين راه محكم و استوار است. پدر شهيد احمدي‌روشن افزود: علت اين استقامت، بصيرت ملت ايران و اعتقاد مردم به راهي است كه در آن قدم گذاشته‌اند اما در اين راه عمارهايي هم بايد باشند تا اين حركت به نتيجه برسد. حاج رحيم احمدي‌روشن با اشاره به خدمات شهيد اندرزگو قبل از پيروزي انقلاب و لزوم تقدير از فيلمسازاني كه به اين عمارها توجه مي‌كنند، بيان كرد: انقلاب اسلامي ملت ايران براي مردم دنيا به عنوان يك الگو مطرح است؛ چراكه مي‌بينيم بعد از پيروزي انقلاب، با الگوگيري از آن، بيداري اسلامي در ديگر كشورهاي اسلامي شكل مي‌گيرد، به عنوان مثال، مردم افغانستان در مقابل ارتش سرخ شوروي مي‌ايستند و آنها را از خاك كشورشان بيرون مي‌كنند. حاج رحيم احمدي‌روشن، خطاب به دست‌اندركاران عمار، اظهار داشت: شما بايد اين جشنواره را براساس شناساندن عمارهايي مثل شهيد همت‌ها، شهيد باقري‌ها و شهيد باكري‌ها پيش ببريد. وي در همين باره ادامه داد: به طور مثال، درباره سرداران و قهرمانان مشروطه مي‌بينيم كه به دليل اينكه اهميتي قائل نشدند، بسياري از رشادت‌هاي آنان امروز به فراموشي سپرده شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار