کد خبر: 725803
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
نخستین همايش بين المللی برونكوسكوپی انعطاف پذير در منطقه خاورميانه و درمان استنشاقی در آسم، روزهای هجدهم و نوزدهم شهريورماه سال جاری در بيمارستان نمازی شیراز برگزار می شود.

دكتر محمداشكان مصلحي فوق تخصص ريه و برونكوسكوپي، عضو هيئت علمي گروه كودكان دانشگاه علوم پزشكي شيراز و نماينده انجمن ريه اروپا در ايران با اعلام اين خبر افزود: اين همايش نخستین همايش برونكوسكوپي اطفال در سطح خاورميانه است.وی گفت: مجوز برگزاري همایش مذکور توسط انجمن جهاني برونكوسكوپي با توجه به فعاليت اتاق برونكوسكوپي اطفال در بيمارستان نمازی و فعاليت هاي انجام شده آن، به صورت ساليانه و در منطقه خاورميانه به دانشگاه علوم پزشكي شيراز واگذار شده است.

با اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان نمازی، همسو با سایر کشور و در راستاي ارتقای بسته خدمتی هتلينگ، کار توسعه فضاهاي درماني بيمارستان نمازي همچنان ادامه دارد.در همین راستا، بخش هماتولوژي و شتاب دهنده يك راديوتراپي این بیمارستان بازسازي و مورد بهره برداري قرار گرفت.همچنين دو بخش داخلی عمومی ۳ و مراقبت های ويژه داخلي تخريب و در حال بازسازي بوده و رنگ آميزی كامل بخش جراحی قلب و تعويض كامل روشنايی آن انجام شده است. بخش دياليز جديد نيز به طور كامل بازسازی شده كه بيماران دياليزي به زودی از اين بخش استفاده می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار