کد خبر: 717368
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر خبر داد:
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر از ارائه60 درصد دستاوردهای دانشگاه‌های کشور در جشنواره حرکت دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر خبر داد .

اسحاق جلالیان در آیین اختتامیه جشنواره حرکت داشنگاه پیام‌نور استان بوشهر، اظهار کرد: برگزاری جشنواره حرکت در دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر نسبت به نمایشگاه‌ها و دانشگاه‌های دیگر در نوع خود بی‌نظیر است.

جلالیان با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار بسیار خوب برگزار شد، ادامه داد: این جشنواره دستاوردهای خوبی هم داشت که از نتیجه زحمات، دستاوردها و خلاقیت‌های دانشجویان است.

وی ضمن تشکر از همه مسئولان برگزارکننده این جشنواره، بیان کرد: ما باید باشم تا به دانشجویان خدمت کنیم و قدر و منزلت دانشجویان به عنوان امیدهای حال و آینده نظام ویژه است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر تصریح کرد : جشنواره علمی حرکت نمادی است تا زنجیره دانش، پژوهش و فن‌آوری را به نمایش بگذارد و اگر در این زمینه خوب عمل کند در جهت توسعه و پیشرفت کشور ثمربخش خواهد بود.

جلالیان با اشاره به اینکه اطلاعات دانشجویان نسبت به گذشته بهتر بوده و دستاوردهای خوبی از دانشجویان داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: دانشمندانی همچون بوعلی‌سینا و ابوریحان بیرونی منشا تحولات علمی در سطح جهان شدند و این تاثیرگذاری ایرانیان در عرصه جهانی را می‌رساند.

وی با بیان اینکه خیلی از دانشمندانی که در کشور عزیزمان پا گرفتند توانستند دروازه علم را بدون منت بر روی دیگران باز کردند، اضافه کرد: در دنیای امروز علم و دانش مبنای ایدئولوژیک پیدا کرده و قدرت‌های استعماری در عرصه علم و دانش انحصاری برخورد کرده و عمل می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر با اشاره به اینکه دانش و مساله هسته‌ای ویترین رسانه‌ای شده، عنوان داشت: بلوک شرق و غرب برای علم و دانش شرایط انحصاری ایجاد کرده‌اند زیرا اگر هر کشوری علم و دانش در انحصار خودشان باشد قدرتمند هستند.

جلالیان با اشاره به اینکه علم و دانش بیشتر ابزاری است که سلطه کشوری بر کشورهای دیگر را ایجاد کند، یادآور شد: در حوزه پزشکی، علمی و مهندسی دستاوردهای بزرگی در کشور ایجاد شده و با تلاش شما مرزبندی‌ها نیز شکسته شده و با این حرکت به قله‌های علم خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه با تلاش و همراهی شما دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر دستاوردهای خوبی در کشور و خاورمیانه به‌دست آورده است، افزود: دانشگاه پیام‌نور بزرگترین دانشگاه دولتی در کشور است که دستاوردهای خوبی در حوزه پژوهشی کسب کرده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر ادامه داد : دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر سال گذشته در حوزه پژوهش رتبه 8 در بین دانشگاه‌های کشور داشته و رتبه 10 پژوهش در همه زمینه‌ها در بین دانشگاه‌های بزرگ کشور را داشته است.

جلالیان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر رتبه اول و برتر حوزه آموزش در بین دانشگاه‌های کشور داشته و به همین خاطر سهم قابل توجه‌ای در حوزه علمی کشور دارد، ادامه داد: دانشگاه پیام‌نور بوشهر دانشگاهی نیست که از نظر کیفیت قابل انتقاد باشد هرچند کاستی‌ها و نواقصی است هرچند به نقطه مطلوب راهی است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر در جشنواره حرکت سال گذشته رتبه اول را به برکت دستاوردهای دانشجویان خود به‌دست آورده و این کار در بین دانشگاه‌های کشور کار ساده‌ای نیست، افزود: بیش از 60 درصد دستاوردهای دانشگاه‌های کشور در جشنواره حرکت دانشگاه پیام‌نور بوشهر ارائه شد.

جلالیان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر در حوزه پژوهشی در استانداری رتبه اول در دو سال پیاپی به‌دست آورده و آن نیز نتیجه تلاش شما دانشجویان است، تاکید کرد: دانشجویان حتما طرح‌های خود را ارائه دهند زیرا دستاوردهایشان متقاضیان زیادی دارد و برخی از اختراعات شما برای اولین بار است که در کشور به منصه ظهور می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه از طرح‌های شما حمایت‌های مالی می‌شود، گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که در صنعت بسته شده دستاوردهای دانشجویان آنجا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر با تاکید بر اینکه انجمن‌های علمی دست‌کم گرفته نشود زیرا سرمنشا تحولات علمی هستند، اضافه کرد: ما باید از لحاظ مالی بستر مناسب بستن قرارداد با شرکت‌های مختلف را فراهم آوریم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر