کد خبر: 686949
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
با فروشندگان کپسول‌های گاز سی‌.ان‌.جی خودروها در حاشیه ورودی شهر قزوین برخورد می‌شود.

حمیدرضا الموتی معاون خدمات شهری شهردار قزوین با اعلام این خبر گفت: این کار نگران‌کننده است و امنیت جان شهروندان قزوینی را به خطر می‌اندازد چراکه این کپسول‌ها استاندارد نیستند و هر لحظه امکان بروز حادثه آتش‌سوزی است و شهروندان نباید از این محصولات استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه فروش این کپسول‌ها زشت و ناپسند است و با فروشندگان آن برخورد می‌شود، افزود: برای برخورد جدی‌تر با ارگان‌های دیگری نیز هماهنگی می‌کنیم تا بتوانیم فروش این محصول را به صفر برسانیم. معاون خدمات شهری شهرداری قزوین به وظایف معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین اشاره و عنوان کرد: این معاونت گام‌های بلند در خدمتگزاری به مردم برداشته است و به عنوان مجری طرح‌ها و پروژه‌های خدمات رفاهی، وظیفه برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری مسئولیت‌هایی بر عهده دارد. الموتی خاطرنشان کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین با ارتقای کیفی و کمی خدمات شهری، تقویت سازمان‌ها و بهره‌گیری از همکاری مراکز علمی و پژوهشی به منظور بهبود محیط زیست شهری و افزایش اعتبارات، جلب مشارکت عمومی، تلاش کرده تا اقدامات مؤثری را انجام بدهد.

این مسئول با اشاره به اینکه سازمان‌هایی از جمله آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت پسماند، پارک‌ها و فضای سبز، میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری و آرامستان‌ها زیرمجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین است، اضافه کرد: سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، هماهنگی، هدایت و نظارت بر عملکرد مناطق و این سازمان‌ها از جمله فعالیت‌های این معاونت است.

رفع مزاحمت‌های شغلی

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین افزود: این معاونت در سازمان‌های یاد شده برنامه‌هایی از جمله رفت و روب شهری، نظافت شهری، هدایت و حفظ نگهداری جنگل، ساماندهی روز بازارها و رسیدگی به مسایل اموات انجام می‌دهد تا رضایت شهروندان قزوینی را جلب کند. وی به مهمترین فعالیت‌های سازمان میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری اشاره کرد و گفت: ایجاد بازارهای فروش موقتی و جایگاه‌های موقت و نیز گسترش میدان مرکزی و بازارهای روز میوه و تره‌بار، مطالعه و بررسی در مورد ایجاد صنایع و تأسیسات جانبی میدان مرکزی از جمله وظایف این سازمان است.

الموتی خاطرنشان کرد: سازمان یاد شده با رفع مزاحمت‌های شغلی ناشی از فعالیت مشاغل و کارگاه‌ها و صنایع شهری و همچنین شغل‌هایی که به نوعی آلاینده محیط زیست هستند، در دستور کار خود قرار داده است. معاون خدمات شهری شهرداری قزوین افزود: این سازمان همچنین با هدایت دستفروشان و فروشندگان سیار، روز بازارهایی را راه‌اندازی کرده تا گام مؤثری در ساماندهی این قشر از جامعه که بیشتر از طبقه متوسط هستند، بردارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار