کد خبر: 673743
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱
رئيس سازمان صداوسيما گفت: كار در حوزه صداوسيما به قدري مهم و حساس است كه تا لحظه آخر بايد متوجه آن بود و هنوز براي بعد از حضور در صداوسيما برنامه‌ريزي نكرده‌ام.
رئيس سازمان صداوسيما گفت: كار در حوزه صداوسيما به قدري مهم و حساس است كه تا لحظه آخر بايد متوجه آن بود و هنوز براي بعد از حضور در صداوسيما برنامه‌ريزي نكرده‌ام.
«سيد عزت‌الله ضرغامي» درباره سمت و مسئوليت بعدي خود پس از اتمام دوره رياستش بر سازمان صداوسيما گفت: من مهم‌ترين رسالت خود را در اين مي‌بينم كه از تمام ثانيه‌ها و دقايق دوره مديريتي كه در آن قرار دارم، نهايت استفاده را بكنم و معتقدم آنقدر كار در اين دوره مي‌توان انجام داد كه ديگر به هيچ چيز ديگري بعد از اين دوره نبايد فكر كرد.
وي ادامه داد: واقعيت اين است كه من به هيچ چيز فكر نمي‌كنم و برنامه‌ريزي ندارم تا روز آخر. معتقدم كه جايگاهي كه رسانه ملي دارد و تاثيرگذاري كه شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني دارند، با هيچ چيز قابل مقايسه نيست و به همين دليل همه دنبال آن هستند و مي‌خواهند بدانند كه چه كسي مي‌آيد و چه كسي مي‌رود و از چهار سال قبل براي اين سمت گمانه‌زني مي‌كنند. تنها دليلش همين اهميتي است كه گفتم، به خصوص در اين سال‌هاي پر فراز و نشيب كشور و به خصوص در دوره انتخابات و مسائل مهم سياسي، فرهنگي كشور. جايگاه رسانه ملي در سال‌هاي اخير در سطح جهاني مشخص است و به همين دليل فكر مي‌كنم اين حوزه به قدري اهميت دارد و كار در آن حساس و دشوار است كه تا دقيقه آخر نمي‌توان به موضوع ديگري فكر كرد.
وي درباره شيرين‌ترين اتفاقي كه در دوره مديريتش روي داده نيز گفت: بايد روي اين موضوع فكر كنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار