کد خبر: 668269
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
یک کارشناس حوزه مسجد:
یک کارشناس حوزه مسجد با بیان اینکه تخریب 200 مسجد در غزه در امتداد حرکت ضد اسلامی صهیونیستها در آتش سوزی چهل سال پیش مسجدالاقصی قرار دارد، گفت: تش سوزی مسجد الاقصی نشان می دهد که صهیونیستها از مکاتب و شعائر الهی پیروی نمی کنند و پیروی آنها از حضرت موسی(ع) فریب اذهان عمومی است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت مسجد الاقصی و قبه الصخره برای مسلمانان اظهار کرد: مسجد الاقصی و قبه الصخره از مکانهای مهم معنوی برای مسلمانان جهان به شمار آید.

وی افزود: ارزش مسجد الاقصی مانند مسجدالحرام و مسجد نبی(ص) می باشد و مسلمانان با حضور در این مکان مقدس از برکات معنوی فراوانی برخوردار می شوند.

این کارشناس حوزه مسجد به ارزشهای دیگر این مکانهای مقدس اشاره و تصریح کرد: علاوه بر ارزش معنوی این مکان مقدس هر دوی این مکانها به نوعی از نمادها و مظاهر دنیای اسلام به شمار می روند.

حجت الاسلام حسینی آتش سوزی مسجدالاقصی را کاری سازماندهی شده دانست و گفت: بر همین اساس صهیونیستها با آتش سوزی مسجد الاقصی به دنبال نابودی جلوه ها و مظاهر جامعه اسلامی بوده اند.

وی به توصیه اسلام در خصوص احترام به مقدسات سایر ادیان اشاره و تأکید کرد: دین مبین اسلام همواره در مورد احترام به مقدسات سایر ادیان توصیه کرده است. بنابراین آتش سوزی مسجد الاقصی نشان می دهد که صهیونیستها از مکاتب و شعائر الهی پیروی نمی کنند و پیروی آنها از حضرت موسی(ع) فریب اذهان عمومی است.

این کارشناس حوزه مسجد با بیان اینکه تخریب مساجد در غزه در تداوم مسجد سوزی 40 سال قبل صهیونیستهاست، بیان کرد: تخریب مساجد در غزه نشان می دهد که ماهیت رژیم اسرائیل نسبت به 40 سال قبل هیچ تغییری نکرده است و آنها به دشمنی خود با دنیای اسلام ادامه می دهند.

حجت الاسلام حسینی، نسل کشی مسلمانان در غزه را در راستای دشمنی آن ها با مسلمانان دانست و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از ادامه حیات مسلمین بیزار است به همین دلیل در کشتار مسلمانان ملاحظه کودکان و خردسالان را نیز نمی کند.

وی افزود: امام(ره) دشمنی صهیونیستها با دنیای اسلام را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی درک کردند و بنای انقلاب ما را به دشمنی با این رژیم کودک کش بنا نهادند.

این کارشناس حوزه مسجد مقاومت را تنها راه حل نجات مردم فلسطین دانست و تأکید کرد: مقاومت نسخه شفابخش مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی است بنابراین مقام معظم رهبری تسلیح کرانه باختری را به درستی مطرح کردند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در حالی که آمریکا و کشورهای غربی صحبت از خلع سلاح رژیم صهیونیستی به میان آوردند رهبر انقلاب اسلامی با دیدی وسیع نه تنها بر حفظ سلاح مقاومت تأکید کردند بلکه خواستار مسلح شدن کرانه باختری شدند.

وی در پایان سخنانش گفت: حزب الله لبنان که پیروی از انقلاب اسلامی ایران تهدیدی مهم برای صهیونیستهای جنایتکار به شمار می رود الگویی مناسب برای مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی به شمار می رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار