کد خبر: 662988
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴
«رژيم كودك‌كش» چگونه به يكي از نام‌هاي پركاربرد براي اسرائيل تبديل شد؟
در پيروزي دوباره فلسطين بر اسرائيل آنچه بيش از همه به چشم مي‌آمد، دست خدا بود كه از آستين رسانه‌هاي آزاد بيرون آمد و باعث رسوايي اسرائيل شد.
در پيروزي دوباره فلسطين بر اسرائيل آنچه بيش از همه به چشم مي‌آمد، دست خدا بود كه از آستين رسانه‌هاي آزاد بيرون آمد و باعث رسوايي اسرائيل شد. تصاوير رقت‌بار كشته‌هاي جنگ نابرابري كه در غزه رخ داد، باعث شد تا صداي اعتراض به اقدامات ضد بشري اسرائيل به آن سوي اقيانوس برود و حتي در هاليوود كه با سرمايه صهيونيست‌ها چرخ‌هايش مي‌چرخد نيز صداي اعتراض به اين كشتار و حمايت از مردم غزه به گوش برسد.
 هر چه دولت‌هاي عربي و غربي سكوت كردند، مردم بيشتر به خيابان‌ها آمدند و خواستار آزادي فلسطين شدند. هرچقدر شبكه‌هاي تلويزيوني دست به سانسور واقعيت‌ها زدند، شبكه‌هاي اجتماعي تشت رسوايي اسرائيل را محكم‌تر بر زمين زدند. ارتش تا بن دندان مسلحي كه مي‌خواست كار غزه را يكسره كند، در عمل گرفتار لشكر افكار عمومي جهان شد. پيروزي كه مقاومت در غزه به دست آورد علاوه بر اينكه ناشي از پايمردي رزمندگان فلسطيني بود، مرهون افشاگري‌هايي است كه رسانه‌هاي آزاد جهان انجام دادند. شبكه‌هاي اجتماعي كه غالباً در اختيار صهيونيست‌ها هستند، نشان دادند كه به خواست خدا تا چه حد مي‌توانند عليه منافع صاحبان خود و در خدمت مظلومان باشند.
سرمايه‌گذاري‌هاي عظيمي كه براي راه‌اندازي اين شبكه‌ها از سوي دولت‌هاي غربي انجام شده بود، خود سلاحي شد در دست مردمان آزاده جهان تا آن نداي دشمني خود را به گوش تل‌آويو‌نشين‌ها برسانند.
اسرائيل مي‌خواست نشان دهد سيستم پيچيده گنبد آهنين به خوبي كار مي‌كند و هيچ موشكي از جانب فلسطيني‌ها قدرت آسيب زدن به شهرك‌هاي صهيونيستي را ندارد. اسرائيل سعي مي‌كرد به دروغ تلفات نظامي خود را در حمله به باريكه غزه در كمترين حد ممكن مخابره كند، زيرا مي‌هراسيد كه آمار واقعي تلفات نيروي انساني چه در حملات موشكي و چه در ميدان مبارزه، باعث شود تا ته‌مانده ابهتي كه از خود نشان داده است نيز از بين برود. در مقابل فلسطيني‌ها هيچ ابايي از اينكه بگويند فرزندانشان در راه دفاع از غزه و آزادي خاك فلسطين شهيد شده‌اند، نداشتند. ترس اسرائيل از انتشار آمار واقعي كشته‌هايش از يك سو و مخابره گزار‌ش‌هايي از شهادت مظلومانه مردم غزه و رسيدن آمار شهداي فلسطيني به مرز 2هزار نفر كه عمدتاً زن و كودك بودند، بازي دو سر باختي بود كه اسرائيل را در سردرگمي فرو برده بود كه در آن ناكارآمدي گنبد آهنين باعث فرار شهرك‌نشينان شد و هم درز اخبار مربوط به تلفات باعث شد كه اين رژيم مدعي آزادي بيان، متهم رديف اول سانسور اخبار شود.
خداوند مكر مكركنندگان را به خودشان بازگردانده بود. اگرچه در اين بين خون‌هاي زيادي به زمين ريخته شد اما حاصل آن برداشته شدن نقاب انساندوستي از چهره اسرائيل و حاميان آن است و امروز لقب رژيم كودك‌كش به يكي از نام‌هاي پركاربرد براي اين دولت جعلي تبديل شده است. فكر كنيد اگر قرار بر اين بود كه با كار تبليغاتي و ساخت آثار هنري عليه اين دولت جعلي دست به افشاگري زد بايد چند سال طول مي‌كشيد تا به نقطه‌اي كه هم اكنون وجود دارد مي‌رسيديم، موقعيتي كه در آن رژيم ‌صهيونيستي و حامي اصلي‌اش امريكا در مقابل افكار عمومي جهان مجبور به عقب‌نشيني شدند.
خداوند اين بار ابابيل خود را به نوعي ديگر بر سر سپاه ابرهه فرستاد و آنها را وادار كرد بدون به دست آوردن ذره‌اي از اهداف خود، تن به عقب‌نشيني بدهند و با ذلت و خواري از راهي كه آمده بودند، بازگردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار