کد خبر: 646667
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
به مناسبت هفته ارتباطات و روز جهانی مخابرات:
به مناسبت هفته ارتباطات و روز جهانی مخابرات، 30 طرح مخابراتي با سرمایه‌گذاری بالغ بر 37 میلیارد و 300 میلیون ریال در استان یزد افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان استان و شهرستان اردکان برگزار شد، وزیر ارتباطات طی تماس تلفنی با نماینده اردکان در مجلس ، گفت: با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید می بایست ، جبران کوتاهی‌ها به خصوص در بخش ارتباطات،سریعا انجام پذیرد.

محمود واعظی"  در این تماس تلفنی افزود: افزایش سرعت اینترنت جزء برنامه‌های این وزارتخانه است و ما معتقدیم فضای مجازی باید در اختیار و خدمت مردم باشد.

وزیر ارتباطات یادآور شد: در سرمایه‌گذاری‌های سال آینده در بحث ارتباطات و مخابرات، استان یزد و شهرستان اردکان را جزء اولویت‌های توسعه‌ی مخابراتی قرار خواهیم داد. وی همچنین تاکید کرد: مشکل سرعت و پهنای باند مرد یزد در نیمه دوم سال بر طرف خواهد شد.

این تعداد طرح شامل توسعه سوئیچ به میزان 2151  شماره در 2 مرکز تلفن ، ایجاد ظرفیت 1816 سیستم کافو نوری، تاسیس و توسعه شبکه کابل در 2 مرکز تلفن،  تاسیس 7 سامانه BTS تلفن همراه و یک سامانه GSMهمراه روستایی و تاسيس يك سامانه تاليا  و نیز تاسیس و توسعه تجهیزات اینترنت پرسرعت خانگی، تجاری و غيره است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر