کد خبر: 643668
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
بايرن مونيخ - رئال مادريد؛ ديدار برگشت نيمه نهايي ليگ قهرمانان
امشب يكي از فيناليست‌هاي فينال ليگ قهرمانان مشخص مي‌شود...
شيوا نوروزي
امشب يكي از فيناليست‌هاي فينال ليگ قهرمانان مشخص مي‌شود. دور برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاري يك ديدار در ورزشگاه آليانس آره نا آغاز مي‌شود. دو غول بزرگ فوتبال جهان براي قرباني كردن ديگري به ميدان مي‌روند تا خود را به ليسبون (ميزبان فينال ليگ قهرمانان) برسانند.
گوارديولا در انديشه جبران
شكست يك بر صفر بايرن در مقابل رئال پيش‌بيني‌ها را خراب كرد. باواريايي‌ها در بازي رفت نتوانستند انتظارات را برآورده كنند. حالا زمان آن رسيده تا اشتباهات گذشته را جبران و راهشان براي صعود به ديدار نهايي را هموار كنند. بايرن در اين فصل از رقابت‌ها خيلي زود قهرماني‌اش در بوندس ليگا را مسجل كرد و به فينال جام حذفي هم رسيده. قهرماني در اروپا انتظار ديگر هواداران بود كه تا به اينجاي كار برآورده نشده. پپ اميدوار بود با كسب هر سه جام به منتقدانش ثابت كند توانايي‌هايش كمتر از هاينكس نيست. مونيخي‌ها در سال‌هاي اخير همواره يك پاي ثابت فينال بوده‌اند و غيبت آنها در ليسبون هواداران اين تيم را مأيوس مي‌كند. در صورتي كه بايرن امشب بتواند حريف مادريدي‌اش را از پيش رو بردارد، چهارمين فينال خود از فصل 2010- 2009 را تجربه مي‌كند. بايرن پنج قهرماني در ليگ قهرمانان را در كارنامه دارد و انتظار مي‌رود در بازي برگشت گوارديولا شاگردانش را براي جبران مافات به ميدان بفرستد. سرمربي باواريايي‌ها در گفت‌و‌گويي كوتاه با سايت باشگاه به طرفداران بايرن اطمينان داد نتيجه مطلوب در آليانس كسب مي‌شود: به تيمم كاملاً اطمينان دارم. اگر متحد باشيم هر نتيجه‌اي كه بخواهيم مي‌گيريم.
 
كارلتو هوشيارتر از هميشه
گل حياتي كريم بنزما رئال را به يك قدمي فينال رسانده؛ فينالي كه براي هر دو تيم حكم مرگ و زندگي را دارد. كهكشاني‌ها علاوه بر شكست بارسا در كوپا دل ري و كسب يك جام ارزشمند، در لاليگا نيز با توجه به برد اين هفته‌شان به رده دوم جدول رسيده‌اند و يك قدم بالاتر از آبي و اناري‌ها منتظر لغزش اتلتيكو هستند. اين در حالي است كه بازي در برابر دوستداران بايرن كه براي پيروزي تيم‌شان لحظه‌شماري مي‌كنند كار دشواري است.
قوهاي سفيد مي‌دانند كه بايرن براي گرفتن جواز حضور در فينال اين فصل از رقابت‌ها به پيروزي با اختلاف دو گل نياز دارد. با توجه به شرايط فعلي كارلو آنچلوتي به شاگردانش هشدارهاي لازم را براي مقابله با ضد‌حملات ميزبان مي‌دهد. بهبود كامل كريس رونالدو خيال سفيد‌پوشان را راحت كرده. رونالدو در بازي رفت تنها يك نيمه به ميدان رفت، اما با دو گلي كه در آخرين بازي تيمش در ليگ اسپانيا به ثمر رسانده نشان داد به مرز آمادگي رسيده است. رئال 12 سا ل است كه در حسرت رسيدن به فينال ليگ قهرمانان مانده؛ حسرتي كه مادريدي‌ها اميدوارند امشب به پايان برسد. رئال مادريد 9 قهرماني در اروپا كسب كرده و عنوان موفق‌ترين تيم در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا را در اختيار دارد. كهكشاني‌ها سه سال است كه تا مرحله نيمه نهايي بالا مي‌آيند، اما از رسيدن به فينال باز مي‌مانند.
سرمربي رئال پيش از رويارويي با بايرن گفت: ليگ قهرمانان اروپا براي ما بسيار مهم است و در اولويت نخست قرار دارد. اگر بتوانيم به قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا برسيم، رويايي خواهد بود، زيرا توانسته‌ام در سال نخست مربيگري‌ام در رئال ‌مادريد، دهمين عنوان قهرماني را كسب كنم. مي‌دانيم كه جو سختي در مونيخ انتظارمان را مي‌كشد. هواداران بايرن‌ مونيخ مطمئنا حمايت زيادي از تيم‌شان مي‌كنند. آنها فصل گذشته توانستند در ليگ قهرمانان به قهرماني برسند. مي‌دانيم كه بايرن‌ مونيخ تيم با كيفيتي است، اما انگيزه تيم ما براي صعود به ديدار نهايي بسيار بالاست. پس از سه حذف در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا فكر مي‌كنم كه شايسته اين باشيم كه در اين فصل به فينال راه يابيم. همه چيز به خودمان بستگي دارد. بايد به جو منفي ورزشگاه آليانس غلبه كنيم و بازي هميشگي‌مان را به نمايش بگذاريم. اگر مانند بازي با دورتموند باشيم كارمان برابر بايرن‌ مونيخ بسيار سخت است، اما اگر بتوانيم با خيالي آسوده به مصاف بايرن برويم مطمئناً مي‌توانيم حضورمان را در ليگ قهرمانان اروپا تضمين كنيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار