کد خبر: 642710
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶
ثبت نام دور از تصور 73 ميليوني مردم براي دريافت يارانه مرحله دوم، كافي بود تا ادعاي همراهي بسياري از اصلاح‌طلبان با دولت روحاني، بيش از هر زمان ديگري رنگ ببازد.
ثبت نام دور از تصور 73 ميليوني مردم براي دريافت يارانه مرحله دوم، كافي بود تا ادعاي همراهي بسياري از اصلاح‌طلبان با دولت روحاني، بيش از هر زمان ديگري رنگ ببازد.
جريان رسانه‌اي وابسته به اصلاحات كه طي 10 روز زمان اعلام شده براي ثبت نام مرحله دوم طرح هدفمندي يارانه ها، اين مسئله ملي را به يك موضوع نه چندان مهم تبديل كرده بود و ترجيح داد به تريبوني براي برخي اعضاي شناخته شده گروهك‌هاي غير قانوني نهضت آزادي و مانند آنها تبديل كنند، اكنون مي‌كوشد، با آدرس غلط، خود را پشت برخي تحليل‌هاي غير واقعي پنهان نمايد. اين جريان در عين حالي كه تلاش دارد به صورت ولو نامحسوس استقبال مردم به ثبت نام دريافت يارانه را به دولت گذشته مرتب سازد، در عين حال نيم نگاهي به عملكرد دولت دارد و براي همراهي منافقانه با افكار عمومي تلاش دارد مجموعه تيم اقتصادي را ناهمگون و ناكارآمد معرفي نمايد.
در همين زمينه يكي از مديران مسئول اصلاح‌طلب اخيراً در جمعي مشكلات اقتصادي دولت را متوجه تيم ناهمگون اقتصادي كرده و افزوده است:اختلافاتي كه دربدنه اقتصادي دولت با گرايش‌هاي متفاوت وجود دارد، عامل اين نابساماني‌هاي اقتصادي است. اين خط رسانه‌اي كه روز گذشته در بسياري از روزنامه‌هاي مختلف اصلاح‌طلب در قالب يادداشت، گفت‌وگو و مقاله دنبال شد، ناشي از اين مسئله است كه آنها همانگونه كه بارها در محافل خصوصي اذعان كرده‌اند، دولت روحاني را دولتي چهارساله مي‌دانند. از اين رو زمينه‌سازي براي بازگشت به عرصه قدرت و عبور از روحاني را خيلي زود‌تر از آنچه تصور مي‌شد، كليد زده‌اند.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
0
0
اشکال آقایان اصلاح طلب و برخی اصولگرایان همراه دولت در این است که گمان می کنند هرچه در ذهن ایشان می گذارد واقعیت دارد.
به خدا روزی که بحث یارانه ها و کسر بودجه و این قبیل حرف ها در فضای کشور مطرح شد به سایت سازمان آمار سری زدم و در آنجا با کمال ناباوری هزینه هر خانوار به تفکیک رده را مشاهده کردم (شهری و روستایی) با حساب کتابی که بلد بودم عدد درآوردم که حداقل 70 درصد مردم ایران کمتر از 700 هزار تومان درآمد دارن!!!!!!!!!!!! خب اگه یه نفر از این به اصطلاح اقتصاددان هایی که ادعا شون گوش فلک را کر کرده است مثه من به آمار مرکز آمار دقت می کرد متوجه می شد شرایط چیه مشکل این جا است که بسیاری از مسئولین درآمد های بالای 5 میلیون در ماه دارن و به نظر مبارکشان خطور هم نمی کند که 85 درصد ایرانی ها زیر 2 میلیون و 80 درصد زیر 1 میلیون و 70 درصد زیر 700 هزار تومان در ماه دارن.
راستی به سازمان آمار سری بزنین متوجه میشین که نسبت درآمد 10 درصد پردرآمد مملکت (دهک دهم) به 10 درصد دوم پر درآمد(دهک نهم) حدود دو برابره یعنی دهک دهم 2 برابر دهک نهم است.
.....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار