کد خبر: 512825
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۲
فارس: سيد يوسف مطهري اظهار داشت: خانم ف ـ ب، 22 ساله اهل فريدونکنار 29 بهمن به يکي از آرايشگاه‌هاي بهنمير بابلسر مراجعه کرده و با مشاهده موقعيت خوب آرايشگر به وي مي‌گويد براي مراسم عروسي مي‌خواهم نزد شما بيايم اما از آنجايي که خانواده‌ام مخالف ازدواج من و همسرم هستند مجبورم به اتفاق شوهرم نزد شما بيايم.

وي افزود: اين خانم جوان از ميزان دستمزد و مدل آرايش از آرايشگر سئوال کرده و به وي اطمينان مي‌دهد به اتفاق همسرش نزد وي باز مي‌گردند.

مطهري گفت: اين خانم بعد از مدتي به اتفاق همدست ديگر خود به نام آقاي م ـ م، 24 ساله اهل شهرستان ساري به آرايشگاه آمده و به آرايشگر مي‌گويند آرايشگاه بايد براي آرايش عروس جوان خالي شود.

دادستان بابلسر تصريح کرد: بعد از گذشت نيم ساعت نامزد قلابي زن براي سرقت طلا و جواهرات آرايشگر را به سمت زمين هل داده و با سيم چين تعداد هفت النگو، يک گردن بند و يک جفت گوشواره به ارزش ريالي 200 ميليون ريال را سرقت مي‌کنند.

مطهري افزود: زماني که زن و شوهر قلابي با مقاومت زن آرايشگر مواجه شدند اقدام به ضرب و شتم آرايشگر کرده و با ضربات چاقو او را مجروح کردند.

وي عنوان کرد: همچنين زماني که زن و شوهر قلابي سعي داشتند آرايشگر را به داخل دستشويي بکشانند آرايشگر با متهم درگير شده و در اين هنگام مرد از صحنه سرقت متواري مي‌شود و زن نيز که با عجله قصد فرار از صحنه سرقت را داشته بدون اين‌که متوجه شود کيف خود را در محل سرقت جا گذاشته فرار مي‌کند.

مطهري اظهار داشت: زن آرايشگر بعد از مشاهده مدارک زن بلافاصله با مأموران پليس تماس گرفته و پليس در کمتر از شش ساعت با هماهنگي مقامات قضايي متهم ف ـ ب را در حالي که پنج النگوي سرقتي در دستش بود در فريدونکنار دستگير مي‌کنند.

وي افزود: با هماهنگي پليس، دختر جوان با متهم ديگر قرار گذاشته و زماني که متهم بر سر قرار حاضر مي‌شود بلافاصله توسط مأموران نيروي انتظامي دستگير و از او دو عدد النگو، يک عدد گردنبند و يک جفت گوشواره کشف و ضبط شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار