کد خبر: 1225376
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با حضور در سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: ابتکار حضرت امام خمینی (ره) در پایه گذاری و تشکیل بسیج؛ این شجره طیبه بسیار حق بوده است.
زارع

به گزارش جوان آنلاین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، حسین براتی عصر چهارشنبه 29 فروردین ماه با حضور در سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین با سیدجواد خسروی مسئول این سازمان و جمعی از هنرمندان بسیجی استان دیدار و گفتگو کرد. 

 

براتی در این دیدار با بیان اینکه ابتکار حضرت امام رحمت الله علیه در پایه گذاری بسیج، این شجره طیبه بسیار حق بود خاطرنشان کرد: نگاه منصفانه و جوانمردانه به جنس کار و فعالیت بسیج، حقانیت آن را تایید خواهد کرد.

 

وی افزود: اقدام شیخ زکزاکی در الجزایر از همین روش بسیجی و توسعه و استفاده از حرکت مردمی خودجوش بوده است و همچنین حرکت حزب الله لبنان، صرف نظر از اقدام نظامی آن، از مشی بسیج بوده است. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: در کشور ایران هم در هر سطح، صنف، سن و قشری بسیج شکل گرفته و در بزنگاه های نظام وارد شده است و الحق هم فرهنگ بسیجی همیشه اثرگذار بوده است. مصداق موضوع آتش به اختیار که مورد تاکید حضرت آقا بوده است، فقط در بسیج می‌توان یافت.

 

براتی گفت: مفاهیم فرهنگی و هنری وزن و ارزش محدودی دارند، ولی وقتی در کنار موضوعاتی مانند مسجد، قرآن، بسیج، اهل بیت و شهدا قرار می‌گیرند ارزش آنها بسیار ارتقا می‌یابد.

 

این مسئول فرهنگی خاطرنشان کرد: می توانیم اتفاقات مختلفی که در ارشاد به شکل رویداد، جشنواره و... شکل می‌گیرد، با همکاری بسیج برگزار کنیم و امیدوار هستیم بتوانیم پیوندهای متعدد و متکثری با بسیج داشته باشیم.

 

در پایان این دیدار، هر کدام از هنرمندان بسیجی حاضر نقطه نظرات و انتقادات خود را بیان و درخواست‌هایی را مطرح کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار