کد خبر: 1226461
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
سرپرست شرکت توزیع برق استان قزوین گفت: در راستای جلوگیری ازسرقت سیم های مسی برق و رفع ضعف ولتاژ، عملیات تعویض سیم مسی با کابل خودنگهدار در ۹۵ درصد روستاهای شهرستان تاکستان به پایان رسیده است.
زارع

به گزارش جوان آنلاین، یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع برق استان قزوین در این باره اظهارداشت: به منظور ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از قطعی برق ناشی از سرقت شدن سیم ها و کابل های برق در این شهرستان با برنامه ریزی انجام شده قرار است سیم های مسی شبکه های برق همه روستاهای منطقه و محدوده شهرستان تاکستان با کابل خود نگهدار تعویض شوند.

وی بیان کرد: در این راستا طرح تعویض سیم های مسی با کابل های خود نگهدار در حدود ۹۵ درصد روستاهای شهرستان تاکستان تاکنون اجرا شده و به پایان رسیده است.

اینانلو تصریح کرد: این طرح تاکنون در ۷۰ کیلومتر از مسیر روستاهای شهرستان تاکستان عملیاتی شده و برای اجرای آن ۲۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

سرپرست شرکت توزیع برق استان قزوین یادآورشد: در سال گذشته نیز بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعویض سیم های مسی به کابل خود نگهدار در حدود ۶۰ کیلومتر از مسیر شهر تاکستان هزینه شد.

وی اضافه کرد: در فاز دوم اجرای این طرح در محدوده ای به طول ۶۰ کیلومتر دیگر در سطح شهر تاکستان در حال برگزاری مناقصه و معرفی پیمانکار هستیم که کار تعیین پیمانکار حداکثر تا پایان شهریور به اتمام خواهد رسید.

اینانلو اظهارداشت: همچنین در فاز اول بهسازی شبکه برق ادارات اقماری در خرمدشت، ضیاء آباد، اسفرورین و نرجه در محدوده ای به طول ۴۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان درحال اجراست.

وی یادآورشد: در این شهرستان ۱۰۰ روستا داریم که مابقی روستاها نیز حداکثر تا یک ماه آینده به کابل خودنگهدار مجهز خواهند شد.

این مدیر در خصوص مزایای استفاده از کابل های خود نگهدار در شبکه توزیع برق گفت: بهینه سازی مصرف، بهبود ولتاژ، رفع ضعف ولتاژ و جلوگیری از سرقت سیم های مسی شبکه از مهمترین اهداف اجرای این طرح توسط شرکت توزیع نیروی برق است.

اینانلو اظهارامیدواری کرد با اجرای طرح های بهینه سازی شبکه، زمینه افزایش رضایتمندی مشترکین از خدمات شرکت توزیع نیروی برق در شهرستان تاکستان مهیا شود.

در شهرستان تاکستان در مجموع تعداد ۸۴۷۶۵ مشترک شامل تعداد ۶۸۸۰۱ مشترک خانگی، ۶۳۶ مشترک صنعتی،۱۹۷۱ مشترک کشاورزی، تعداد ۳۶۱۹ مشترک عمومی و ۹۷۳۸ مشترک تجاری تحت پوشش خدمات شرکت توزیع نیروی برق قرار دارند.

برچسب ها: شرکت برق ، قزوین ، آب و برق
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار