کد خبر: 1225268
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
سرمربی تیم فوتبال رُم تأیید کرد در بازی فردا شب شاگردانش مقابل بولونیا، از مهاجم ایرانی‌اش استفاده خواهد کرد.

جوان آنلاین: دانیله دروسی در آستانه دیدار خانگی فردا شب (دوشنبه) شاگردانش مقابل بولونیا در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار خبر داد سردار آزمون فردا بازی خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، مهاجم ایرانی جالوروسی در تاریخ دوم فروردین و در جریان برتری ۵ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ دچار مصدومیتی از ناحیه عضله خم‌کننده شد و در حدود یک ماه به دور از میادین بود.

او در بازی پنجشنبه رُم مقابل میلان در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا که با برتری ۲ بر یک و در نهایت صعود این تیم به مرحله بعد همراه شد؛ به ترکیب جالوروسی بازگشت، اما فرصت بازی پیدا نکرد.

دروسی ۴۰ ساله در این خصوص گفت: روملو لوکاکو را برای بازی فردا در اختیار نداریم، چون او دچار مصدومیت عضلانی جزئی شده، اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. از بین آبراهام و سردار آزمون فردا یکی در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت و در ادامه و در جریان بازی آن‌ها می‌توانند با هم بازی کنند.

سرمربی رُم همچنین درخصوص حریف فردای تیمش که در حال حاضر با ۵۹ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی سری A است و بالاتر از رُم ۵۵ امتیازی که یک بازی کمتر انجام داده جای دارد، اظهار داشت: بولونیا در حال خلق یک شاهکار است، من به تیاگو موتا و باشگاه بولونیا به خاطر تیم فوق‌العاده‌ای که ساخته‌اند، تبریک می‌گویم. دیدن آن‌ها جذاب است، اما آنالیز و مقابله با آن‌ها دشوار است.

تیم‌های رُم و بولونیا از ساعت ۲۰ فردا (دوشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم می‌روند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار