کد خبر: 1225075
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ با تأکید بر لزوم تقویت سیستم بهداشت و درمان جزیره از احیای اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارگ پس از ۱۰ سال خبر داد. 

جوان آنلاین: فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ با تأکید بر لزوم تقویت سیستم بهداشت و درمان جزیره از احیای اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارگ پس از ۱۰ سال خبر داد. 
عباس غریبی مدیریت بحران جزیره خارگ گفت: با توجه به جایگاه ویژه و استراتژیک این جزیره باید به دنبال تقویت سیستم بهداشت و درمان در این جزیره باشیم. 
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اضافه کرد: در همین راستا به دنبال احیای مصوبه‌های فراموش شده رفتیم که یکی از مهم‌ترین آن‌ها اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارگ بود که با تلاش مسئولان استان و حمایت مدیرعامل شرکت ملی نفت این مهم اتفاق افتاد. 
وی به نگاه ویژه وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت‌رسانی به ساکنان محیط پیرامونی اشاره کرد و افزود: مراحل قانونی راه‌اندازی این آمبولانس در شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حال انجام است و در تلاشیم بدون شتاب‌زدگی ناوگان این شرکت را به آمبولانس دریایی با استاندارد‌های روز و مورد تأیید سیستم بهداشت و درمان مجهز کنیم. 
فرمانده ارشد پدافند غیرعامل به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم بهداشت و درمان صنعت نفت اشاره کرد و گفت: این جزیره به‌عنوان شریان حیاتی صادرات نفت کشور در کنار مردم ساکن میزبان کارکنان شرکت‌های نفتی است که وجود بیمارستان صنعت نفت سبب ایجاد آرامش خاطر برای مردم بومی، کارکنان و خانواده‌های آن‌ها بوده و دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای است. وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تقویت شاخص‌های بهداشت و درمان جزیره خارگ از جمله بهبود وضعیت اورژانس افزود: باید به‌گونه‌ای فعالیت کنیم که مردم، کارکنان و خانواده‌های آنان احساس آسایش و اعتماد داشته باشند و نیاز‌های بهداشتی و درمانی آنان تأمین شود. 
با توجه به نیازسنجی در حوزه بهداشت و درمان، مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران اقدام به خرید دو دستگاه تجهیز بیمارستانی شامل رگیاب و کانتینر ۱۶ لیتری درمان ضایعات پوستی کرده و در راستای ایفای تعهدات اجتماعی این شرکت به بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارگ اهدا کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار