کد خبر: 1220437
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
مهاجم تیم فوتبال هوادار گفت: خیلی خوشحالیم که مسعود شجاعی به عنوان سرمربی کنار ما حضور دارد، چون تیم با او متحول شده است.

جوان آنلاین: کریم اسلامی در خصوص بازی حساس هوادار مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی خوبی مقابل ذوب آهن داشتیم و توانستیم نتیجه را برگردانیم و اگر زمان داشتیم می‌توانستیم بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

به گزارش برنا، وی افزود: بازی بدون تماشاگر هیچ لذتی ندارد و ما خیلی دوست داشتیم خانواده‌های ما بازی‌ها را از نزدیک ببیند، اما تصمیم با افراد دیگری است. انشاالله که این موضوع ختم به خیر شود.

مهاجم باتجربه هوادار درخصوص تصمیمات داور تصریح کرد: داور کارت‌ها را درست داد، اما بازیکن ذوب در گل دوم هند کرد و قطعا این گل مردود بود. مسعود شجاعی هم بخاطر همین موضوع از کوره در رفت وگرنه در شخصیت او نیست که اینگونه اعتراض کند.

وی درباره استفاد از VAR در لیگ برتر گفت: این موضوع از نان شب واجب‌تر است و متاسفم که از این تکنولوژی فوتبالی محروم هستیم.

مهاجم هوادار درباره ۲ بازی سخت پیش رو تصریح کرد: تراکتور حریف قدرتمندی است که میخواهیم از این بازی دست پر برگردیم و بعد از آن هم دیدار حساسی با استقلال داریم که با این آمادگی بالای تیم از بازی‌های بزرگ استقبال می‌کنیم.

اسلامی در پایان به تمجید از کادرفنی تیم هوادار پرداخت و گفت: سابقه مسعود شجاعی آنقدر مشخص است که ما بازیکنان اصلا نباید در این خصوص حرف بزنیم. او با تعویض‌های درست همیشه بازی را در می‌آورد و خیلی خوشحال هستیم که این کادر خوب را کنارمان داریم، چون تیم متحول شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار