کد خبر: 1219631
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
مشکلات تیراندازی ایران فراسازمانی است
ملی‌پوشان تیراندازی ایران همچنان منتظر دریافت ویزای آلمان هستند. فدراسیون تیراندازی در تلاش است تا ملی‌پوشان خود را برای حضور در تورنمنت دورتموند و اردوی هانوفر راهی آلمان کند. این در حالی است که هنوز ویزای تیراندازان ما صادر نشده و به نظر می‌رسد این‌بار نیز سفر به این کشور محقق نشود. 
اشرف رامین
جوان آنلاین: ملی‌پوشان تیراندازی ایران همچنان منتظر دریافت ویزای آلمان هستند. فدراسیون تیراندازی در تلاش است تا ملی‌پوشان خود را برای حضور در تورنمنت دورتموند و اردوی هانوفر راهی آلمان کند. این در حالی است که هنوز ویزای تیراندازان ما صادر نشده و به نظر می‌رسد این‌بار نیز سفر به این کشور محقق نشود. 
طی چند سال گذشته اردوی هانوفر به دلیل عدم صدور ویزا لغو شده و امیدواریم این‌بار شرایط اعزام بچه‌ها میسر شود. علاوه بر شرکت در رقابت‌های دورتموند قرار بود ملی‌پوشان برای به‌روز کردن سلاح، خرید فشنگ و ساچمه و تست آن‌ها در هانوفر حاضر شوند. محمد بیرانوند، هانیه رستمیان، شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی سهمیه المپیک پاریس را گرفته‌اند و دیگر نفرات نیز در آخرین فرصت خود برای کسب سهمیه باید در رقابت‌های جهانی برزیل تیراندازی کنند. 
مریم طالبی امیدوار است شرایط اعزام شاگردانش به آلمان فراهم شود. سرمربی تیم‌ملی تفنگ در گفتگو با ایرنا به این مسئله اشاره کرد: «با توجه به تحریم‌ها علیه ایران، تنها راه به‌روزرسانی سلاح و برطرف کردن نیاز‌های ما حضور در اردوی هانوفر است و غیراز این راهی نداریم. اگر این شرایط مهیا نباشد مانند رویداد‌های قبلی باید با آمادگی نسبی راهی آخرین رویداد کسب سهیمه المپیک شویم. در شرایطی که از مدت‌ها پیش برای حضور در اردوی آلمان درخواست ویزا داده بودیم، اما هنوز سفارت این کشور در خصوص آن اقدامات لازم را صورت نداده و وضعیت اعزام به هانوفر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. قرار بود ۲۵ اسفند‌ماه راهی آلمان شویم، اما هنوز خبری دریافت نکرده‌ایم و باید دید در روز‌های آینده آیا این سفر مقدور می‌شود یا نه. اگر به هیچ رویدادی نرسیم، حتی برپایی اردوی یک هفته‌ای در هانوفر هم می‌تواند تا حد زیادی مشکلات ما را برطرف کند. تیراندازی ایران در حال حاضر دو المپین (در رشته تفنگ) دارد که باید در پاریس رقابت کنند و این دو نفر هم باید در مدت زمان باقی‌مانده تجهیزات لازم را در اختیار داشته باشند تا روند تمرین‌شان دچار مشکل نشود. ضمن آنکه این فرصت را داریم تا سهمیه‌های بیشتری برای ایران کسب کنیم. حل مشکلات ما با توجه به شرایط خاصی که داریم فراسازمانی و نیازمند یک عزم جدی است.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار