کد خبر: 1217261
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
رییس فدراسیون فوتبال گفت: چهار سری از ۶ سری تجهیزات و امکانات کمک داور ویدئویی (وی ا آر VAR) بزودی وارد کشور می‌شود.

 جوان آنلاین: مهدی تاج اظهار کرد: تا کنون هزینه ۶ سری را توسط فیفا پرداخت کرده ایم و ۲ سری آن وارد کشور شده است که با واردات تجهیزات مورد نظر از سوی وزارت ورزش و جوانان، مشکل اصلی این بخش از فوتبال کشور حل خواهد شد.

به گزارش ایرنا، وی خاطرنشان کرد: از روز گذشته سه داور کشور، در تاجیکستان در حال سپری کردن دوره سه روزه مجوز داور وی‌اآر شدن هستند که فردا با پایان یافتن این دوره، تعداد داوران این بخش هم به نوعی تکمیل خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به شرایط ایجاد شده برای حضور تیم‌ها در مسابقات جام نخبگان و جام باشگاه‌های آسیا، گفت: از مسوول صدور مجوز‌های حرفه‌ای فدراسیون خواستیم تا شرایط را اعلام کند و روز‌های گذشته این کار انجام شد.

تاج افزود: عصر امروز هم یک جلسه در وزارت ورزش و جوانان در خصوص مالکیت تیم‌ها و باشگاه‌ها به خصوص پرسپولیس و استقلال برگزار شد که نماینده فدراسیون در این خصوص حضور داشت.

وی ادامه داد: البته وضعیت مالکیت پرسپولیس و استقلال مشخص است، اما شرایطی که ای‌اف‌سی (AFC) اعلام کرده کمی متفاوت بوده و بنا بود در جلسه امروز این مورد بررسی شود.

وی اضافه کرد: البته مهمترین موضوع ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال مساله بدهی‌های آن‌ها است که سال قبل کمک کردیم و بخش زیادی از آن بدهی‌ها پرداخت شد.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: البته این بدهی‌ها برای امسال تکرار شده، هر چند این گونه معوقات یک امر طبیعی و عادی در کل دنیا است.

تاج تاکید کرد: مدیران این باشگاه‌ها نباید به فکر مساله حذف از جام باشگاه‌ها باشند، بلکه باید تلاش کنند تا بدهی‌ها خود را بپردازند تا مشکلی در آینده برای آن‌ها ایجاد نشود.

وی با اشاره به درخشش تیم ملی فوتبال ساحلی کشور در مسابقات جام جهانی گفت: به منظور تقویت انگیزه بیشتر بازیکنان، سعی کردیم پاداش سه بازی مقدماتی را پرداخت کنیم.

وی یادآور شد: رییس فیفا خود در این مسابقات حضور دارد و جلساتی هم داشته و ما هم عصر فردا راهی دوحه خواهیم شد و جلساتی با وی برگزار خواهیم کرد.

رییس فدراسیون فوتبال از اظهار نظر در خصوص وضعیت و شرایط تیم ملی خودداری کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار