کد خبر: 1215886
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
بازار بورس به نظر می‌رسد در حال حاضر رمقی برای رشد ندارد و بسیاری از سرمایه گذاران نسبت به خرید سهام تردید دارند و از سوی دیگر رسیدن نرخ بهره به نزدیک ۳۰ درصد بسیاری سود بدون ریسک را ترجیح می‌دهند و از بازار سهام خارج شده و پول‌ها به سمت صندوق‌های درآمد ثابت و اوراق‌های بانکی جریان دارد. 
جواد عسکر

جوان آنلاین: بازار بورس به نظر می‌رسد در حال حاضر رمقی برای رشد ندارد و بسیاری از سرمایه گذاران نسبت به خرید سهام تردید دارند و از سوی دیگر رسیدن نرخ بهره به نزدیک ۳۰ درصد بسیاری سود بدون ریسک را ترجیح می‌دهند و از بازار سهام خارج شده و پول‌ها به سمت صندوق‌های درآمد ثابت و اوراق‌های بانکی جریان دارد. 
 به گزارش خبرنگارجوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۱۱۷۷۲ واحد کاهش به ۲ میلیون و ۷۸ هزار و ۵۴۵ واحد و ارزش روز بازار به ۷ هزار و ۲۱۶ هزار میلیارد تومان رسید.
شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۲۴۵۶ واحد افت به ۴۳۳ هزار و ۶۹۹ واحد رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۴۹۸۱ واحد کاهش به ۷۲۷ هزار و ۶۳۰ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۲۸۱۰ واحد افت به ۴۱۰ هزار و ۵۷۱ واحد رسید.
شاخص آزاد شناور با ۱۶۷۲۶. واحد افت به ۲ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۵۷۳ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۱۱۰۴۷ واحد کاهش به یک میلیون و ۵۶۵ هزار و ۲۳۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۶۵۵۴ واحد کاهش به رقم ۴ میلیون و ۵۱ هزار و ۳۱۳ واحد رسید.
نماد وپاسارف وبملت، فولاد، شپنا، شستا، شبندر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و اخابر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشت.
 در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۲۱۴.۱ واحد افت به رقم ۲۴ هزار و ۸۶۹ واحد رسید.
معامله‌گران فرابورس تعداد ۵ میلیارد و ۳۹۴ میلیون برگ سهم در قالب یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۸۰۹ فقره به ارزش ۳۲ هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان با مجموع اوراق بدهی دولت داد و ستد کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار