کد خبر: 1212644
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
«تیم سربازها» اولین رمان نوجوان انتشارات ۲۷ بعثت در حوزه ادبیات پایداری به قلم محمدعلی سپهر است که به تازگی منتشر و روانه بازار نشر شده است. 

«تیم سربازها» اولین رمان نوجوان انتشارات ۲۷ بعثت در حوزه ادبیات پایداری به قلم محمدعلی سپهر است که به تازگی منتشر و روانه بازار نشر شده است. 
در قسمتی از این کتاب می‌خوانید:
دوباره دوربین را به چشمم چسباندم. زبانم نمی‌چرخید بگویم روی شهر کوچک ما که فقط چند ضدهوایی معمولی دارد، یک میگ ۳۶ تنی با سه برابر سرعت صوت آمده برای جنگیدن! توپ‌های ضدهوایی، ترق‌تروق می‌کردند و گلوله‌های‌شان، این‌طرف و آن‌طرف می‌ترکیدند، بعد ابر‌های سفید دور از جنگنده نقره‌ای، در آسمان ردیف می‌شدند. 
بمب‌ها خیلی زود روی شهر افتادند و صدای‌شان مثل افتادن یک تشت مسی بزرگ در کوه‌ها پیچید. مادر دست‌هایش را به صورتش کوبید و گفت: «خیر نبینین! خدا لعنتتون کنه! خونه‌های مردم بیچاره‌رو خراب کردین! خیر نبینین!» زن‌عمو هم روی زمین نشسته و سرش را در دستانش گرفته بود. با خودم فکر کردم بعید نیست خانه خود ما بمب خورده باشد!
عمو با عصبانیت دوربین را از دستم گرفت و گفت: «این همه کتاب می‌خونی، نفهمیدی چه جور هواپیمایی بود؟!
همه با تعجب و نگرانی مرا نگاه کردند، جز دخترعمو. می‌دانستم دلش نمی‌خواهد عمو مرا مسخره کند. ناسلامتی، ما شیرینی‌خورده هم بودیم و عمو روزی پدرخانم من می‌شد. 
زیر لب طوری که خودم بشنوم، ناباورانه گفتم: «میگ ۲۵، روباه!»

برچسب ها: کتاب ، دفاع مقدس ، سربازی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار