کد خبر: 1207546
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
سایت سوفا اسکور امروز (دوشنبه) از «برتری فوتبالیست ۷۰۰ هزار یورویی مقابل رونالدو» در لیگ عربستان خبر داد.

جوان آنلاین: کریستیانو رونالدو دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا باوجود عملکرد خوبش در این فصل از لیگ عربستان اما مغلوب « مراد باتنا» مهاجم گمنام مراکشی شد.

به گزارش فارس، پردرآمدترین فوتبالیست دنیا با دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو از سوی سایت سوفا اسکور نتوانست بهترین بازیکن نیم فصل اول لیگ برتر عربستان شود در مقابل بازیکن مراکشی با ارزش ۷۰۰ هزار یورو بهترین شد.

باتنا مهاجم ۳۳ ساله الفتح عربستان در این فصل ۱۷ بازی انجام داده، ۸ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است. در مقابل رونالدو در این فصل برای النصر ۱۸ بازی انجام داده، ۲۰ گل به ثمر رسانده و ۹ پاس گل داده است.

گل های بازیکن مراکشی در این فصل از لیگ عربستان را در زیر تماشا کنید.
% buffered
00:00
00:00
Download

این رسانه آماری می نویسد که میانگین عملکرد باتنا در بازی ها بهتر از رونالدو بوده و بدون فراز و نشیب عمل کرده اما رونالدو در برخی از بازی ها هت تریک کرده ولی در برخی دیگر عملکرد ضعیفی داشته است.فوتبالیست کم نام و نشان لیگ عربستان در حالی بهترین بازیکن نیم فصل شده که در این لیگ مهاجمان بزرگی مثل کریم بنزما، سادیو مانه و الکساندر میتروویچ حضور دارند.

مهاجم مراکشی با کسب ۸.۲ امتیاز به صورت میانگین بهترین لیگ عربستان انتخاب شد. رونالدو با فاصله میلی متری با کسب ۸ امتیاز در رده دوم ایستاد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار