کد خبر: 1204914
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان:
حجت الاسلام گراوند به اهمیت مهدویت اشاره کرد و گفت: درتلاش هستیم که رشته مهدویت به عنوان یک رشته اختصاصی برای همه رشته ها در دانشگاه های سطح استان ایجاد شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام هادی گراوند، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: دوره های معارف مهدویت در دانشگاه های فرهنگیان استان  در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان به اهمیت برگزاری دوره های معارف مهدویت در دانشگاه های فرهنگیان اشاره کرد و افزود: جامعه اسلامی باید یک جامعه منتظر و مهدوی باشد و اصل انتظار مسئله‌ای است که در ذات انسان گنجانده شده و باید زنده نگه داشته شود.

وی خاطرنشان کرد: از این رو آموزش معارف مهدویت در دانشگاه‌ها یک هدف و مقوله بسیار پر اهمیت می‌باشد و مورد توه ویزه قرار دارد.

حجت الاسلام گراوند با بیان اینکه متاسفانه در چند سال اخیر این امر مورد غفلت قرار گرفته است و به نوعی در سطح جامعه کمرنگ شده است، گفت: جامعه‌ای که در انجام امورات فرهنگی و آموزه‌های دینی غفلت کند بدون شک متضرر خواهد شد و امروزه این ضررها را داریم می‌بینیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که رشته مهدویت به عنوان یک رشته اختصاصی برای همه رشته ها در دانشگاه های سطح استان ایجاد شود.

برچسب ها: مهدویت ، جامعه ، دانشگاه
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار