کد خبر: 1203557
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
رییس سازمان انرژی اتمی امروز نوزدهم آذرماه با همراهی مدیرعامل شرکت پارس‌ایزوتوپ و جمعی از مدیران این شرکت، با تعدادی از فعالان صنعت پتروشیمی و نفت دیدار کرد.

جوان آنلاین: محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی امروز نوزدهم آذرماه با همراهی مدیرعامل شرکت پارس‌ایزوتوپ و جمعی از مدیران این شرکت، با تعدادی از فعالان صنعت پتروشیمی و نفت دیدار کرد.

به گزارش مهر، محمد اسلامی در این جلسه با تاکید بر به‌کارگیری توانمندی‌های سازمان در زمینه رفع نیاز‌های صنایع ملی و راهبردی نظیر نفت و پتروشیمی، برگزاری چنین نشست‌هایی را در زمینه تقویت پیوند صنعت هسته‌ای و صنعت نفت بسیار موثر دانست.

فعالان صنعت نفت و پتروشیمی در گفت‌وگویی صمیمانه با رییس سازمان انرژی اتمی ایران به بیان نقطه نظرات و نیاز‌های خود در این صنعت پرداختند.

در پایان این نشست مقرر شد به‌منظور بررسی و پیگیری نیاز‌های مطرح شده از سوی فعالان صنعت نفت و پتروشیمی، کارگروه‌های مشترکی ایجاد شود و اقدامات لازم برای رفع نیاز‌ها از سوی سازمان انرژی اتمی ایران انجام گیرد.

گفتنی است فعالان صنعت نفت و پتروشیمی پیش از نشست با رییس سازمان انرژی اتمی ایران از آزمایشگاه‌های شرکت پارس‌ایزوتوپ، توانمند‌های این شرکت در حوزه ساخت تجهیزات ابزار دقیق هسته‌ای و خطوط تولید رادیوایزوتوپ‌های صنعتی و نیز راکتور تحقیقاتی شهید فخری‌زاده (تهران) بازدید کردند و در جریان آخرین پروژه‌های صنعتی و توانمندی‌های صنعت هسته‌ای قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت پارس ایزوتوپ در جریان این بازدید به ارایه توضیحاتی درباره محصولات این شرکت در حوزه تولید ابزار دقیق مورد نیاز صنایع فولاد، پتروشیمی، نفت و دیگر صنایع پرداخت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار