کد خبر: 1196881
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای ارتقاء فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه است، گفت: از این ظرفیت در جهت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده می شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز در اولین یادواره شهدای محراب در لرستان با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره شهدا زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است، گفت: این یادواره برای اولین بار به همت معاونت فرهنگی این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه همه خوبی های عالم را شهدای محراب داشتند، افزود: یادواره شهدا فرصتی برای ارتقاء فرهنگ دینی و مذهبی بین مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی استان در شناساندن شهدای محراب و کسانی که در راه اسلام و نظام به شهادت رسیدند تلاش کنند.

حجت الاسلام هاشمی یادآور شد: شهید حجت‌الاسلام محمد كشوری، شهید محراب استان لرستان در روستای كوچكی در اطراف شهرستان خرم‌آباد به نام پيگله كشور بخش پاپی متولد و در دوران طلبگی با روحانيون مبارزی همچون شهيد حجت‌الاسلام «سيد فخرالدين رحيمی» و «سيد نورالدين رحيمی» آشنا شد.

وی بیان کرد: شهید کشوری  در پيشبرد علم و تقوا از وجود حجت‌الاسلام «سيد فخرالدين رحيمی» و «سيد نورالدين رحيمی» بهره مند شد  که در سال ۷۸ بعد از انجام فريضه نماز توسط عده‌ای اشرار و محارب كه از وابستگان افراد ضد انقلاب بودند مظلومانه به شهادت رسيد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار