کد خبر: 1180920
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
امام جمعه بروجرد:
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مغتنم برای تبیین پیشرفت های ایران اسلامی در جامعه است، گفت: با تبیین این دستاوردها باید در جامعه امیدافرینی شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی، ظهر امروز، در آیین آغاز هفته دولت در جمع اعضای شورای اداری شهرستان بروجرد گفت: اظهارداشت: انقلاب اسلامی در تاریخ نظیر ندارد و بدون کمک ابرقدرت‌های جهان بنیان گذاشته شد.

امام جمعه بروجرد به توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان جنگ هشت ساله را بر ایران تحمیل کردند و بیش از ۸۰ کشور جهان با ما درگیر جنگ بودند، منافقین ۱۷ هزار نفر از بزرگان ایران اسلامی را ترور کردند، پیشرفت‌ها با وجود فشارها به دست آمده است.

وی یادآور شد: به لطف الهی و با وجود همه فشارهای دشمن، ایران اسلامی پیشرفت‌های بزرگی داشت که در سایه تحریم‌ها به دست آمد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به پیشرفت‌های بزرگ علمی و فناوری دست یافته و همین موضوع باعث شده دشمنان با بزرگ کردن مشکلات قصد ناامید کردن مردم دارند.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید پیشرفت‌های ایران اسلامی باید تبیین شود، عنوان داشت: بیان دستاوردها برای امیدآفرینی در جامعه و مقابله با توطئه های دشمن ضروری است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مردم جانشان را برای این انقلاب مایه گذاشته‌اند و انقلاب را رها نمی‌کنندف گفت: مردم همواره در صحنه های مختلف انقلاب حضور دارند و پای انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدا ایستاده اند.

وی تاکید کرد: باید قدر این مردم را به عنوان سرمایه های کشور بدانیم و مسؤولان برای رفع مشکلات مردم و خدمت به آنان تلاش کنند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار